تازه های سایت

کد مطلب: 37148
5. فروردين 1398 - 17:04
مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: به شهرستان‌های اسدآباد، ملایر و نهاوند در خصوص احتمال وقوع سیلاب هشدار داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علیمردان طالبی در ستاد بحران استانداری همدان با بیان اینکه هفته گذشته اطلاعیه‌ها و هشدارهای لازم در خصوص وضعیت آب و هوایی همدان ارائه شده بود، عنوان کرد: خوشبختانه آمادگی لازم برای مواجهه با شرایط فعلی وجود دارد.

طالبی با بیان اینکه طبق آنچه گزارش شده میزان بارش‌ها در برخی مناطق استان همدان بیش از ۶۰ میلیمتر بوده است، عنوان کرد: در برخی مناطق استان همدان شاهد آبگرفتگی هایی بوده‌ایم که به شهرستان‌های اسدآباد، ملایر و نهاوند در خصوص احتمال وقوع این مشکل هشدار داده شده است.

وی با بیان اینکه تمام نیروها در منطقه حاضر بوده و با حل مشکلات کمترین خللی در انجام امور صورت گرفته است، ادامه داد: با توجه به تداوم فعالیت سامانه بارشی تا روز چهارشنبه تمام نیروهای خدماتی در آماده باش کامل هستند.

طالبی گفت: به شهرستان‌های اسدآباد، ملایر و نهاوند در خصوص احتمال وقوع این مشکل هشدار داده شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مورد نظر نیز در گردنه‌ها فعال هستند، اضافه کرد: استان همدان مسافر پذیر و کریدور ارتباطی استان‌های دیگر است و به همین دلیل آمادگی لازم وجود دارد.

وی یاد آور شد: با توجه به حضور مسافران در همدان سالن‌هایی برای اسکان موقت در نظر گرفته شده که ظرفیت پذیرش این سالن‌های ورزشی حدود ۵۰ هزار نفر است و در صورت نیاز اسکان اضطراری انجام خواهد شد.

طالبی با تاکید بر اینکه جهت یادآوری اطلاعیه‌ها و هشدارها روز گذشته مجدد ارسال شده است، عنوان کرد: استان همدان در پی وقوع سیل در استان گلستان کمک‌های به این منطقه داشته و جمع آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

 
 

دیدگاه شما