تازه های سایت

کد مطلب: 37145
5. فروردين 1398 - 16:11
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه دومین محموله کمک‌های مردمی همدان فردا صبح روانه مناطق سیل‌زده می‌شود گفت: نیاز فعلی ما پمپ‌های لجن‌کش و پمپ‌های آب در اینچ‌های مختلف است تا از آن برای جمع‌آوری آب در مناطق سیل‌زده استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مهدی فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به منظور ارسال به مناطق سیل‌زده در حال انجام است اظهار کرد: دیشب نخستین محموله کمک‌های مردم همدان به این مناطق ارسال شد.

وی گفت: در همین راستا 2 هزار تخته پتو، یکصد تخته چادر، چهار تن سیب زمینی، 2 هزار عدد کنسرو ماهی و یک تن مواد غذایی مختلف به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه بیشترین کمک‌ها از رزن، ملایر و نهاوند بوده و کمک‌های مردمی از سایر شهرستان‌ها نیز در حال جمع‌آوری است افزود: محموله دوم برای ارسال به مناطق سیل‌زده نیز بعد از جمع‌آوری کمک‌ها فردا صبح ارسال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یک دستگاه کامیون نیز به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی سپاه همدان در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار داده شده است اظهار کرد: همدان به عنوان معین استان گلستان انتخاب شده است.

فرجی از اعزام نیروهای بسیج سازندگی سپاه همدان به استان گلستان به منظور ارزیابی وضعیت خبر داد و تصریح کرد: به محض اعلام نسبت به حضور نیروهای قرارگاه بسیج سازندگی به منظور ساخت و ساز منازل هموطنان سیل‌زده نیروهای بیشتری در این منطقه حاضر خواهند شد.

وی در پایان با بیان اینکه نیاز فعلی ما پمپ‌های لجن‌کش و پمپ‌های آب در اینچ‌های مختلف است از مردم استان خواست هر کس می‌تواند این وسایل را در اختیار سپاه قرار دهد تا از آن برای جمع‌آوری آب در مناطق سیل‌زده استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما