تازه های سایت

کد مطلب: 37135
4. فروردين 1398 - 2:36
معاون فرماندار نهاوند گفت: به دنبال بارندگی‌های اخیر و فرسوده بودن ساختمان ۳طبقه‌ای در مرکز نهاوند بدون خسارت جانی تخریب شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهدی جلالوند معاون فرماندار نهاوند گفت: پیش از این تخریب ساکنان و وسایل منزل آن‌ها تخلیه شده بود و خوشبختانه بدون خسارت مالی و جانی تخریب شد.

وی گفت: برای مالک این ساختمان مجوز موقت رفع خطر ۴ساعته صادر شد تا خاکبرداری آن سریعتر انجام شود و موجب مزاحمت برای همسایه گان نشود.

جلالوند افزود: به مالک ساختمان اخطار شد برای جلوگیری از ترافیک خاکبرداری به سرعت انجام شود و برای طی مراحل قانونی و اخذ مجوز مربوطه به شهرداری مراجعت کند.

معاون فرماندار نهاوند اظهار داشت: ۱۷۲ هکتار بافت فرسوده در شهر نهاوند وجود دارد که این بافت فرسوده بیشتر در مناطق مرکزی شهر از جمله خیابان معلم، دوخواهران، گل زرد واقع است و بافت میانی و مرکزی شهر را تشکیل می‌دهند و تخریب این ساختمان نیز در مرکز شهر اتفاق افتاد.

وی بیان کرد: شهرستانی نهاوند دارای بیشترین بافت‌های فرسوده روی گسل‌های لرزان زلزله شهرستان است که دارای شرایط خطرناک ویژه‌ای است که نیازمند توجه است به همین منظور دستور دادیم که برای آور برداری آیت ساختمان فرسوده پلیس و دیگر نیرو‌ها نظارت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما