تازه های سایت

کد مطلب: 37132
4. فروردين 1398 - 2:14
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس باید برای تحقق شعار سال موانع قانونی را برطرف و اگر نیاز به قانون برای صادرات و واردات است تصویب کند.

به گزارش پایگاه خبری گروحسن بهرام نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در حرم مطهر رضوی و شعار سال اظهار داشت: سخنان رهبر انقلاب مثل خونی بر پیکره اجتماع تزریق شد و شعارهایی مبنی بر اینکه باید برای زندگی بهتر و رفاه با کشورهای اروپایی همراهی کنیم و به آنها وصل شویم را تغییر داد.

 وی افزود: رهبر انقلاب حیات و روحیه دوباره به جامعه تزریق کرد و اعتماد جامعه که در اثر سؤمدیریت، گرانی ها آسیب دیده بود ترمیم شد.
 
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باید به داشته های خودمان متکی باشیم خاطرنشان کرد: باید با کشور های دیگر ارتباط داشته باشیم اما این شاگردی برای همیشه نیست.
بهرام نیا افزود:  ما به ارتباطی نیاز داریم که استعماری و استثماری و به حالت غربزدگی نباشد.
وی تصریح کرد: ما نباید از اقتصاد مقاومتی و درونزای خود و ظرفیت‌های بالقوه کشور غافل شویم. از این ظرفیت ها در راستای تولید اشتغال و صادرات باید استفاده کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبری مجلس و قوه مجریه را توصیه کردند تصریح کرد: سخنان رهبر انقلاب باید نصب العین مسئولین قرار بگیرد تا سال آینده در راستای تحقق منویات ایشان حرکت کنیم.

 بهرام نیا گفت: قوه مقننه و مجریه باید پای کار باشند تا رونق اقتصادی شکل بگیرد و مردم عملاً و عیناً آن را لمس کنند.

وی با اشاره به انتقاد رهبر انقلاب از  مجلس شورای اسلامی و با تاکید بر اینکه باید برای  تحقق شعار سال بر اساس داشته‌های خود حرکت کنیم عنوان کرد: منتخبین مردم در مجلس با سخنان رهبر انقلاب تکان خوردند. مجلس باید برای تحقق شعار سال موانع قانونی را برطرف و اگر نیاز به قانون برای صادرات و واردات است تصویب کند.

 عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید مجلس در خصوص لوایح استعماری که محدود کننده اقتصاد مقاومتی است هشیار باشد.
 
بهرام نیا با اشاره به لبخند اروپایی ها و نشان دادن در باغ سبز آنها بیان کرد:  نباید به وعده های آنها دلخوش باشیم. آنها مثل لبه قیچی هستند و منبع و جوشش آنها یکی است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما