تازه های سایت

کد مطلب: 37094
28. اسفند 1397 - 8:43
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند:
21 پرونده احتکار و اختفا در نهاوند مورد رسیدگی قرار گرفت
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند با بيان اينكه از ابتدای اجرای طرح نظارت بر بازار نوروز از اول اسفندماه ۲ هزار و ۷۰۰ بازرسی از اماکن صنفی به عمل آمده است گفت: 21 پرونده احتکار و اختفا در نهاوند مورد رسیدگی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح نظارت بر بازار نوروز از اول اسفندماه، بیش از 2 هزار و 700 مور بازرسی از اماکن صنفی نهاوند انجام شده است.

وی گفت: در این بازرسی‌ها یک‌هزار و 153 پرونده تشکیل شد که تاکنون بیش از 93 درصد پرونده‌ها منتج به صدور رأی شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: تاکنون 21 پرونده احتکار و اختفا کالا خارج از شبکه تشکیل و از سوی تعزیرات مورد رسیدگی قرار گرفته که برای آنها بیش از 40 میلیارد ریال جریمه صادر شده است.

وی از رسیدگی تعزیرات حکومتی استان به پرونده‌های تخلفات صنفی نهاوند خبر داد و افزود: از مجموع پرونده‌های تخلفات در تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی استان بیش از 37 درصد آنها متعلق به نهاوند بوده که احکام لازم صادر شده است.

ترابیان اجرای گشت مشترک با ناجا و دیگر دستگاه‌های اجرایی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در زمینه نظارت و کنترل بازار عنوان کرد و گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون 14 مورد گشت مشترک با نیروی انتظامی و دستگاه‌های اجرایی از اماکن اقامتی و رستوران‌ها صورت گرفته که دو واحد به دلیل تخلفات بهداشتی و تهدید سلامت عمومی پلمب شده است.

وی برخورد با قاچاقچیان دام و جلوگیری از خروج بدون مجوز دام‌ها را از اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل بازار خبر داد و اظهار ‌کرد: با همکاری نیروی انتظامی و اداره دامپزشکی دام‌هایی که به صورت غیر مجاز در حال خروج از شهرستان بود شناسایی و ضبط شدند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: به منظور تنظیم سیاست‌های کنترلی بخش کشاورزی تاکنون 3 هزار و 423 کیسه کود شیمیایی که خارج از شبکه توزیع عرضه شده بودند به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در حال اعمال قانون است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما