تازه های سایت

کد مطلب: 37091
27. اسفند 1397 - 7:58
معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان نهاوند با هدف کاهش حوادث ناگوار و ارتقا سطح آرامش خاطر شهروندان توصیه هایی در خصوص چهارشنبه سوری به شهروندان نهاوندی ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی نهاوند به خاطر کاهش آسیب های حوادث چهارشنبه سوری توصیه هایی به شهروندان نهاوندی ارائه کرده است و ضمن تبریک پیشاپیش حلول سال نو به همشهریان گرامی و آرزوی موفقیت روز افزون همه هم وطنان گرانقدر در تمامی عرصه های زندگی به شهروندان توصیه کرده است:

1_شهروندان گرامی در نظر داشته باشید که چهارشنبه سوری یک سنت دیرینه فرهنگی و دارای ریشه های عمیق مفهومی همچون محبت و دور ریختن کینه ها و تلخی هاست پس در نگه داشتن این فرهنگ غنی به بیراهه نرویم.

2-توصیه می شود والدین محترم نظارت کامل بر رفت وآمد و خرید مواد محترقه فرزندان در این ایام داشته باشند چراکه فروشندگان مواد محترقه خطرناک و غیرمجاز صرفا به دنبال سودجویی خود بوده وذره ای به سلامت فرزندان شما اهمیت نخواهند داد.

3-هرگونه آتش بازی یا استفاده از مواد محترقه کم خطر در حضور والدین و بصورت خانوادگی صورت پذیرد.

4-یکی از خطرناک ترین اقداماتی که متاسفانه تاکنون موجب تلفات مالی وجانی زیادی شده است ,دپوی مواد اولیه در منازل توسط فراد سودجو به منظور تهیه مواد محترقه خطرناک دست ساز میباشد که لازم است خانواده های گرامی هوشیاری و حساسیت کامل در این راستا را مد نظر داشته باشند.

5-شهروندان گرامی توجه داشته باشید که بر اساس تجربیات تلخ گذشته بارها افرادی دچار خسارت جانی ومالی شده اند که دخالتی در فعالیت های خطرناک از جمله نگهداری مواد اولیه منفجره نداشته اند وبرای مثال صرفا به علت همسایگی با اینگونه انبارها دچار خسران شده اند.

6-توصیه میشود شهروندان گرامی در صورت مشاهده هر گونه فعالیت مشکوک و غیرمجاز افراد سودجو در حوزه نگهداری,تهیه وتوزیع مواد محترقه ومنفجره خطرناک سریعا از طریق تلفن تماس110 مراتب را به پلیس اطلاع دهند ومطمئن باشند که احساس مسئولیت آنان نقشی اساسی در کاهش حوادث تلخ ایفا خواهد کرد.

"""هیچ سطحی از شادی های زودگذر و خطرناک ارزش ذره ای حسرت و افسوس را نخواهد داشت""

دیدگاه شما