تازه های سایت

کد مطلب: 37073
25. اسفند 1397 - 7:50
امام جمعه نهاوند گفت: هیچ نظارتی بر بازار نیست، و در این شرایط آشفته‌بازار اقتصادی مسئولینی که می‌توانند مشکلی را حل کنند باید قدم بردارند و دین خود را ادا کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی گفت: حداقل کار مسئولین در ایام عید مقابله با هرج‌ومرج قیمت‌ها باشد چراکه متأسفانه در حال حاضر در شهرستان انگار هیچ نظارتی بر بازار نیست و مسئولین این مهم را فراموش کرده‌اند.

امام‌جمعه نهاوند با اشاره به اینکه با تلاش و مدیریت بزرگ‌ترین ضربه را به آمریکا خواهیم زد، گفت: آمریکا ادعا کرده با تحریم و مسائل دیگر بیشترین ضربه را به ایران زده لذا حالا که دشمن این جنگ را راه انداخته خود مردم به هم رحم کنند و با مسائلی همچون گرانی اجناس و غیره به تهدیدها و تحریم‌های دشمن دامن نزنند.

وی در ادامه با اشاره به تجلیل از مدافعین حرم و نشان اعطای نشان ذوالفقار به سردار سلیمانی، گفت: این به معنای تجلیل از همه مدافعان حرم و خانواده شهدا بود که رهبری از سردار سلیمانی تجلیلی کردند.

حجت‌الاسلام مغیثی در ادامه با اشاره به انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس قوه قضائیه، گفت: امیدواریم با انتصاب آیت‌الله رئیسی همچنان که رهبری و مردم تأکیددارند تحول همه‌جانبه‌ای در قوه قضائیه صورت بگیرد و در مبارزه با تخلفات و مفاسد جدی‌تر باشد و نسبت به احقاق حق مردم و محرومین جدی و دقیق عمل کنند تا مردم قوه قضائیه را محلی امن برای گرفتن حق‌وحقوق خود بدانند.

وی بابیان اینکه؛ اینکه مفسد و دزد مشخص باشد و حکمی صادر شود اما آن‌چنان‌که باید برخورد نشود و این تعلل موردپسند مردم و رهبری نیست، گفت: قوه قضائیه شمشیر نظام است و باید قاطع عمل کند تا متخلفین و مفسدان جرانت نکنند به دنبال آن بروند.

امام‌جمعه نهاوند با تأکید بر ساده زیستی مسئولین و رابطه مستقیم آن با دلگرمی مردم، گفت: برخی از مسئولین شهرستان محل سکونتشان در شهرستان نیست و در استان و یا شهرهای دیگر ساکن هستند و با ماشین دولتی رفت‌وآمد می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه این مسئله خلاف شرع و قانون است همچنان که فرماندار در جلسه شورای اداری شهرستان بر این مهم تأکید ویژه داشتند، گفت: مگر نهاوند چه مشکلی دارد که مسئولین خانواده خود را به نهاوند نمی‌آورند و یا با ماشین خود رفت‌وآمد نمی‌کنند؟ چرا بابیت المال رفت آمد می‌کنند و سوءاستفاده می‌کنند؟

دیدگاه شما