تازه های سایت

کد مطلب: 37022
18. اسفند 1397 - 0:40
کارشناس داوری فوتبال ایران معتقد است, داور دیدار پرسپولیس و نساجی باید یک پنالتی به نفع پرسپولیس می‌گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حیدر سلیمانی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر که با تساوی یک بر یک به پایان رسید گفت: بارندگی شدید روی دید داور تاثیر گذاشت و باعث شد علیرضا فغانی در حد و اندازه خودش ظاهر نشود و پنالتی پرسپولیس را نبیند.

وی ادامه داد: در دقیقه ۱۰ تصمیم دوگانه داور و کمک داور اول در اعلام پرتاب اوت منجر به اعتراض تیم نساجی شد که در نهایت فغانی تصمیم اشتباه خودش را تصحیح کرد و نظر کمک داورش را پذیرفت.

بیشتر بخوانید:

برانکو: ۲ پنالتی ما سوخت

این کارشناس داوری راجع به صحنه بحث برانگیز این بازی در دقیقه ۳۱ گفت: در داخل محوطه جریمه نساجی, توپ شوت شده به دست ولسیانی برخورد کرد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد اما داور ادامه بازی داد و بازیکنان پرسپولیس نسبت به تصمیم داور اعتراض داشتند. در دقیقه ٥٧ بازیکنان پرسپولیس اعتقاد به پنالتی داشتند اما در تصاویر تلویزیونی واضح نیست که آیا توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرده یا خیر. اگر توپ به دست مدافع نساجی برخورد کرده باشد داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.

سلیمانی تصریح کرد: در دقیقه ٧٨ مهدی ترابی درون محوطه جریمه نساجی به دلیل لغزندگی زمین سرنگون شد و اعتراض بازیکنان پرسپولیس بی‌مورد بود. اگر مدافع با دست هل داده باشد مهاجم به طرف جلو سرنگون می‌شود که ترابی به حالت نشستن افتاد و در ادامه اخطار به کامیابی نیا به دلیل اعتراض صحیح بود. در ادامه اعتراض‌ها مارکو مربی بدنساز پرسپولیس هم به دلیل اعتراض به تصمیم داور از روی نیمکت اخراج شد.

منبع: فارس

دیدگاه شما