تازه های سایت

کد مطلب: 37000
16. اسفند 1397 - 8:26
معاون سازمان برنامه و بودجه استان همدان از برگزاری ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، کریمی تبار با اعلام این خبر اظهار کرد: این آزمون در ۵حوزه همدان،ملایر،نهاوند،اسدآباد و تویسرکان برگزار می شود.

وی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه ۱۱ دستگاه استان نیرو جذب خواهند کرد،  تصریح کرد: بانک ملی ایران، امور اراضی، امور مالیاتی، تعزیرات، ثبت اسناد و املاک، منابع طبیعی، محیط زیست، خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، شرکت مهندسی آبفاضلاب کشور، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان در مجموع ۶۹نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی را جذب می کنند.
 
وی افزود: در استان همدان 3هزار و 568 نفر نفر داوطلب در آزمون دستگاه های استان شرکت خواهند کرد که از این تعداد ۱۳۵۵نفر خانم و ۲۲۱۳ نفر آقا هستند.
 
کریمی تبار خاطرنشان کرد: ۲۱نفر از شرکت کنندگان در آزمون استخدامی استان متقاضی استفاده از سهمیه ۳درصد معلولین، ۳۵۸نفر متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگری ۵درصد،۲۷۹۷نفر متقاضی استفاده از سهمیه ایثارگری ۲۵درصد و ۳۹۲نفر متقاضی سهمیه آزاد هستند.
 
معاون سازمان برنامه و بودجه استان همدان  با بیان اینکه این آزمون روز جمعه برگزار می شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی از داوطلبان
محل آزمون خود را استان همدان انتخاب کرده اند در مجموع تعداد کل داوطلبانی که در این آزمون شرکت خواهند کرد به ۴۳۲۱نفر می رسد.
 
گفتنی است؛ برگزاری آزمون استخدامی در سال جاری بر عهده جهاددانشگاهی گذاشته شده است.

دیدگاه شما