تازه های سایت

کد مطلب: 36974
12. اسفند 1397 - 22:51
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان:
اشاره‌ای به رشوه و فرد خاصی نکردم
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در خصوص انتشار خبری از قول او مبنی بر دستگیری متهمی با 2.5 میلیارد تومان رشوه گفت: اشاره‌ای به رشوه و فرد خاصی نکردم، فقط مقایسه‌ای در رابطه با دست پاک بودن افراد داشتم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مهدی فرجی امروز در گفت‌وگو با نافع با اشاره به انتشار خبری از قول او در خصوص دستگیری متهمی که 2.5 میلیارد رشوه گرفته است، اظهار داشت: صحبت‌های ما در جشنواره «حرف تا عمل» (دستاورد‌های منطقه 7 عملیات انتقال گاز ایران)‌ فقط یک مقایسه در رابطه با دست پاک بودن افراد بود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) افزود: در برنامه، اشاره‌ای به رشوه و فرد خاصی نکردم، تنها اشاره به مسؤولی در همدان شد که در گذشته بازداشت شده و این موضوع مربوط به قبل است.

وی اضافه کرد: در مراسم گفتم رزمنده‌ای به نام حاج محسن عین‌علی در زمان جنگ یک پوتین‌اش گم شد اما حاضر نشد در حین عملیات یک جفت پوتین نو از بیت‌المال بگیرد، اما بعضی افراد هستند که میلیاردی رشوه می‌گیرند.

فرجی با مقایسه‌ بین رزمندگان جنگ و افراد رشوه‌خوار تصریح کرد: در زمان جنگ، سلطان عشق و سلطان ایثار داشتیم اما امروز عده‌ای علاقه‌مندند سلطان شکر و سکه شوند و این سخنان ما فقط مقایسه‌ای بین نیروهای دفاع مقدس با افراد رشوه‌گیر بود.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما