تازه های سایت

کد مطلب: 36897
3. اسفند 1397 - 14:59
امام جمعه نهاوند گفت: برای حل مشکلات کشور باید به جوانان به عنوان آینده سازان انقلاب اسلامی و به نیروها و توانمندی های داخلی امید و اتکا داشته باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: مردم با بصیرت ایران اسلامی با شجاعت و حضور در صحنه جلوی دشمنان را گرفته اند و حضور مردم در عرصه های مختلف نشان می دهد که مردم پایبند به نظام اسلامی هستند.

وی افزود: به حمدالله در این 40 سال کارهای بسیار بزرگی انجام شده است و مردم با وجود سختی ها از دین خدا حمایت کردند و خدا هم کمک می کند.

امام جمعه نهاوند با اشاره به بیانیه مهم رهبری به عنوان گام دوم انقلاب گفت: در عرصه های مختلف انقلاب باید به جوانان تکیه کنیم تا آینده انقلاب را بیمه کنیم.

وی افزود: مخاطب این بیانیه نسل جوان است که باید به جوانان متدین اعتماد کنیم چون امید آینده انقلاب به جوانان مومن و انقلابی است.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به بدعهدی غربی ها اظهار داشت: اروپایی ها هم قابل اعتماد نیستند همانطور که امریکایی ها عهد شکن و فریب کارند بنابراین برای حل مشکلات نباید به آنها امید داشته باشیم.

 وی ادامه داد: کلید حل مشکلات مردم نگاه به داخل و تکیه به جوانان و تحقق اقتصاد مقاومتی است چون خارجی ها به دشمنی های خود به فکر ملت ایران نیستند و مانع تراشی می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: هرجا به جوانان بومی اعتماد کردیم موفق شدیم و غربی ها هرجا توانسته اند کارشکنی کرده اند و برای کشور مشکل ایجاد کردند.

وی بیان داشت: امروز مسائل اقتصادی، تولید داخلی، صرفه جویی، اجرای اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای داخلی و توجه به نیروهای درونی و مبارزه با جنگ روانی دشمنان در فضای مجازی از مهمترین اولویت های امروز کشور است.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به سخنان دادستان نهاوند در مورد وقوع جرم گفت: در چند روستای نهاوند کار بسیار خوبی انجام شده است و این روستاها در سال جاری پرونده قضایی نداشته اند که باید به عنوان الگو معرفی شوند.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: در روزهای گذشته با حضور دادستان و مقامات قضایی با حضور در این روستاها از شورا و بزرگان و ریش سفیدان این روستاها قدردانی شد و چه خوب است که اختلافات با میانجیگری و با حضور معتمدان و بزرگان روستاها حل و فصل شود.

دیدگاه شما