تازه های سایت

کد مطلب: 36873
1. اسفند 1397 - 9:22
فرماندار نهاوند گفت: امسال در ورودی هر ۴ نقطه شهری نهاوند ایستگاه‌هایی برای توقف مسافرین نوروزی تدارک دیده‌شده که در این ایستگاه‌ها خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در اولین جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند با توجه به آب و هوای مساعد آن در ایام نوروز پذیرای بسیاری از مسافران نوروزی است.

وی با تأکید بر اینکه باید بستری نو برای جذب گردشگران در شهرستان ایجاد کنیم، گفت: هر ۱۰ کمیته عضو ستاد خدمات سفر تا ۲۵ اسفند مهلت‌دارند تا اقدامات خود را در چهارچوب وظایف تعریف‌شده انجام دهند و اگر مدیری نمی‌تواند همین‌الان بگوید چراکه من با آبروی شهرستان و مردم نهاوند بازی نمی‌کنم.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه نوروز آغازگر فعالیت دستگاه‌های مرتبط با گردشگری شهرستان است، گفت:امسال در ورودی هر ۴ نقطه شهری نهاوند ایستگاه‌هایی برای توقف مسافرین نوروزی تدارک دیده‌شده که در این ایستگاه‌ها خدمات فرهنگی ارائه خواهد شد.

وی بابیان اینکه در حوزه راهنمای گردشگران باید دفترچه راهنمایی جامع تدوین شود تا در بدو ورود مسافرین به شهرستان در اختیار آن‌ها قرار گیرد، گفت: امروز ما نباید به دنبال مقصر باشیم و باید کارکنیم تا چهره شهرستان به مردم سایر نقاط کشور معرفی شود.

ناصری با اشاره به نامناسب بودن ورودی برخی روستاهای شهرستان و وجود زباله در مسیر گفت: اگر دهیاری نتواند ورودی و خروجی یک روستا را مرتب و تمیز نگهداری کند همین امشب باید عزل شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر در هیچ نانوایی در شهر نهاوند اول صبح نان پخت نمی‌شود که این موضوع به معاون عمرانی ارجاع شده تا بحث زمان شروع پخت نان و همچنین کیفیت نان را بررسی و گزارشی تهیه کند اما از صنعت و معدن تقاضا داریم در این حوزه ورود کند.

فرماندار نهاوند با اشاره به تأکید امام‌جمعه نهاوند در خصوص لزوم جمع‌آوری متکدیان و معتادان متجاهر سطح شهر، گفت: در این راستا اقدامی عاجل با تشکیل جلسات مربوطه انجام می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرستان نهاوند ۲ مدرسه ۱۲ کلاسه و خانه معلم پذیرای مسافرین نوروزی در بخش دولتی است، گفت: باید با ایجاد سازوکاری مناسب گردشگران را در نهاوند اسکان دهیم.

ناصری افزود: در حال حاضر در حوزه سراب گیان اقدامات خوبی در راستای ارتقاء امینت انجام‌شده و تامین روشنایی مسیر دسترسی سراب گیان به طول ۴ کیلومتر و احداث ۲۰۰ سکوی نشیمن ازجمله اقداماتی است که انجام‌شده و روشنایی سایت سراب نیز بااعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در دست اقدام است.

دیدگاه شما