تازه های سایت

کد مطلب: 36872
1. اسفند 1397 - 9:17
رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند از آمادگی سه سراب نهاوند برای پذیرایی در نوروز 98 خبر داد و گفت: امسال برنامه نوروزگاه در چهار بخش نهاوند اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محسن جانجان با بیان اینکه ایجاد زیرساخت‌ها در سه سراب نهاوند انجام شده است اظهار کرد: این سراب‌ها شامل سراب گیان، گاماسیاب و فارسبان می‌شود.

وی ادامه داد: در سراب فارسبان تأمین روشنایی و ساماندهی مسیر دسترسی انجام شد، در سراب گیان سرویس بهداشتی، ایجاد سکو، روشنایی و مسیر دسترسی ساماندهی شد و در سراب گاماسیاب هم سکوهایی ایجاد شد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند با تأکید بر اینکه تا 25 اسفند ماه آمادگی شهرستان برای پذیرایی از گردشگران فراهم خواهد شد گفت: امیدواریم امسال وضعیت ورود گردشگر بهتر شود که شرایط جوی نیز دخیل است.

وی با بیان اینکه تلاش ما بر این است که در ورودی شهرها نمایشگاهی از سوغات و صنایع‌دستی نهاوند را داشته باشیم بیان کرد: امیدواریم این نمایشگاه‌ها را در ورودی هر شهری داشته باشیم.

جانجان با بیان اینکه نهاوند فاقد خانه بومگردی است افزود: پیگیری‌هایی نیز در این زمینه انجام شده اما متقاضی ندارد هر چند آمادگی برای این موضوع وجود دارد.

وی با بیان اینکه روستای فارسبان تنها روستای گردشگری نهاوند است گفت: اقامتگاه‌های سنتی در این روستا برای مسافران وجود دارد که فعلا مجوز ندارند اما سعی می‌شود امسال برای آنها مجوز صادر شود.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری نهاوند خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است که در ایام نوروز در روستاهایی که در مسیر سراب‌ها هستند همچون فارسبان، خانه‌های سنتی را برای پذیرایی مسافران آماده کنیم.

دیدگاه شما