تازه های سایت

کد مطلب: 36870
30. بهمن 1397 - 23:32
فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه با جامعه و دولت اسلامی هنوز فاصله داریم، گفت: ما تا رسیدن به تمدن اسلامی که هدف اصلی این انقلاب است فاصله داریم که باید به آن نقطه برسیم؛ بخش‌های زیادی از زیرساخت‌ها برای ادامه گام دوم فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از نافع،‌ سردار سرتیپ امیرعلی حاجی‌زاده امشب در کنگره شهدای دانشجوی همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گردان ۱۵۵ سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: امسال شاهد دو اتفاق مهم بودیم یک حضور یکپارچه مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن و دوم،‌ صدور بیانیه مهم و حکیمانه رهبر انقلاب اسلامی.

وی افرزود:‌ شما مردم  با حضور پر شور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن سبب ایجاد بازدارندگی در حوزه امنیت و توطئه‌های دشمن شدید و انقلاب را بیمه کردید.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با بیان اینکه اثر این راهپیمایی تا سال‌های سال باقی خواهد ماند، گفت: شما مردم ملت و نظام را بیمه کردید.

* مردم در 22 بهمن انقلاب را بیمه کردند

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، ادامه داد: این بیانیه دو بخش داشت که رهبر معظم انقلاب در بخش اول بیانیه برای ۴۰ سال نخست انقلاب کارنامه صادر کردند و در بخش بعدی گام جدیدی را تعریف کردند که محور حرکت و ادامه انقلاب اسلامی برای رسیدن به آرمان در آن تبیین شده است.

سردار سرتیپ حاجی‌زاده بیان کرد: در این بیانیه رهبر، جوانان را خطاب قرار داده و مأموریت را به جوانان محول کردند.

وی با بیان اینکه این بیانیه یک منشور انقلاب و نقشه راه برای ملت و جوانان است، تصریح کرد:
اینکه مقام معظم رهبری جوانان را مورد خطاب قرار داده‌اند علتش این است که با بررسی گام اول، مشاهده می‌کنیم که تک تک مراحل پیشرفت کشور توسط جوانان انجام شده است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران ادامه داد: متوسط سن شهدا ۲۲ سال است، شهدای مدافع حرم ۲۰ تا ۳۰ سال سن دارند و شرایط سخت این ۴۰ سال توسط جوانان مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه از پنج مرحله هدف‌گذاری شده توسط امام راحل برای حرکت انقلاب و رسیدن به آرمان‌ها ما دو مرحله آن را یعنی پیروزی انقلاب و تشکیل نظام را انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد:  اما در سه مرحله باقیمانده باید با اقدامات انقلابی جوانان به سرعت پیش برویم و حرکت کنیم.

سردار حاجی‌زاده با اشاره به اینکه با جامعه اسلامی و دولت اسلامی هنوز فاصله داریم، گفت: ما تا رسیدن به تمدن اسلامی که هدف اصلی این انقلاب است فاصله داریم  که باید به آن نقطه برسیم؛ بخش‌های زیادی از زیرساخت‌ها برای ادامه گام دوم فراهم است.

*جوانان باید با قدرت انقلابی برای اجرای گام دوم حرکت کنند

وی با بیان اینکه دشمنان در دهه اول انقلاب به دنبال این بودند که به ما تسلیحات ندهند، افزود: اکنون در دهه چهارم انقلاب از این می‌ترسند که تسلیحات از ایران به محور مقاومت انتقال داده نشود.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به اینکه در گذشته با چند توپ و تانک برای سرنگونی کشور آمده بودند اما اکنون برای مهار ایران ائتلاف تشکیل می‌دهند، خاطرنشان کرد: کنفرانس ورشو  هدفش همین بود و جوانان باید با قدرت انقلابی برای اجرای گام دوم حرکت کنند.

سردار حاجی‌زاده ادامه داد: تحریم‌ها برداشته نخواهد شد و ما باید به دنبال بی‌خاصیت کردن تحریم‌ها باشیم.

*برخی افراد در بانک‌های کشور دستورات خزانه‌داری آمریکا را انجام می‌دهند

وی با بیان اینکه برخی از روسای بانک‌های ما به جای اجرای دستورهای بانک مرکزی، دستورات وزارت خزانه‌داری آمریکا را انجام می‌دهند، یادآور شد: آنها در بانک‌ها به دنبال اجرای تحریم‌ها هستند و بعضی از افراد بزدل دارند این کار را می‌کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به بیانات گام دوم مقام معظم رهبری در خصوص معنویت و اخلاق گفت: ما امروز در حوزه نظامی موفقیم و علت اینکه در حوزه اقتصاد موفق نیستیم به این معنی است که افرادی که روحیه اشرافی‌گری دارد نمی‌توانند معنویت و اخلاق را رعایت کند.

وی ادامه داد: داشتن روحیه جهادی و توکل یک شبه به دست نمی‌آید و انسان خودش باید تلاش کند و در این مسیر راه دشواری در پیش دارید.

سردار حاجی زاده اظهار کرد: دشمن با جنگ اقتصادی درصدد این است که مردم بترسند.

وی با اشاره با اظهارات اخیر آمریکا که گفته شده سیستم موشکی ایران را مختل کردیم، افزود: اگر این دروغ آنها راست است پس چرا به دنبال مذاکره هستند؛ ما از خرابکاری صنعتی آنها به نفع خودمان استفاده کردیم و این دروغ آنها یک افتضاح است.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران با اشاره به کمک‌های اروپایی‌ها به تشکیل داعش گفت: ما با بسیج. و همت جوانان شجاع انقلاب اسلامی با هزینه آمریکایی‌ها علیه خودشان انقلاب کردیم و جنگی که آنها فکر می‌کنند 30 سال طول می‌کشد ما سه ساله جمع کردیم.

وی با بیان اینکه انتظار سر سوزنی کمک از دشمنان نباید داشته باشیم، خاطرنشان کرد: این دشمنان اگر دستشان به ما برسد همان کاری را می‌کنند که با 27 پاسدار در سیستان و بلوچستان کردند.

سردار حاجی‌زاده بیان کرد: ما هر جا نیروی خوب انتخاب کردیم آنجا خروجی خوبی هم داشتیم و ما باید در انتخاب‌های خود تجدید نظر کنیم.

*مردم باید در انتخاب‌هایشان تجدید نظر کنند

وی افزود: آیا امروز در مجلس افراد ممتاز و شایسته برای کشور را انتخاب کرده‌ایم؟ ممکن است تعدادی خوب باشند اما برخی خوب نیستند و مردم باید در انتخاب‌هایشان تجدید نظر کنند.

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه پاسداران اضافه کرد: اگر دنبال جامعه اسلامی هستید باید در انتخابتان تجدید نظر کنید.

وی افزود: ما مثل شهید همدانی‌ها و شبیه قاسم سلیمانی‌ها در عرصه اقتصاد کم نداریم ولی درگیر یک عملیات دو قطبی می‌شویم و یک باره کار را خراب می‌کنیم که این مشکل با روشنگری حل می‌شود.

سردار حاجی‌زاده در پایان با انتقاد بر اینکه چرا به بیانات رهبری گوش نمی‌دهیم، خاطرنشان کرد: تصمیم بگیریم با تکیه بر بیانات رهبری گام دوم انقلاب را بسازیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما