تازه های سایت

کد مطلب: 36790
22. بهمن 1397 - 12:29
مردم قهرمان نهاوند در چهلمین فجر انقلاب با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مردم نهاوند امروز هم‌زمان با سراسر کشور حماسه‌ای دیگر از شکوه حضور را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند و بارش برف و سرمای هوا هم نتوانست جلوی حضور پرشور مردم نهاوند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن را بگیرد.

مردم انقلابی نهاوند که در آبان ماه سال 57 برای اولین بار در کشور مجسمه شاه ملعون را به زیر کشیدند امروز در چهلمین فجر انقلاب اسلامی با حضور گسترده باشکوه خود بار دیگر پایبندی به انقلاب اسلامی و آرمان‌های مام راحل و مقام معظم رهبری را به همگان نشان دادند.

راهپیمایی 22 بهمن در نهاوند از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان نهاوند آغاز شد و میدان امام خمینی (ره) میعادگاه عاشقانی بود که تهدیدهای دشمنان را به سخره گرفته بودند و حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

شعارهای "مرگ بر آمریکا " نسل جوان و نوجوان انقلاب اسلامی و حضور گسترده شیر زنان نهاوندی که همپای مردان در مراسم شرکت کردند ازجمله نکات قابل‌توجه راهپیمایی امروز بودند.

حمل پلاکاردها و دست‌نوشته‌ها توسط جوانان انقلابی و آدمک‌های سردمداران استکبار جهانی از دیگر نکات قابل اشاره راهپیمایی امروز در نهاوند بود.

در مراسم امروز نهاوند حجت‌الاسلام مغیثی امام‌جمعه و حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس سخنرانی کردند.

علاوه بر شهر نهاوند در شهرهای برزول، گیان و فیروزان و چندین روستای نهاوند مراسم راهپیمایی 22 بهمن برگزار شد و مردم این بخش‌ها نیز تجدید بیعتی مجدد با آرمان‌های انقلاب اسلامی داشتند.

دیدگاه شما