تازه های سایت

کد مطلب: 36774
21. بهمن 1397 - 0:54
سردار مجیدی در یادواره شهدای بخش زرین دشت و شهر برزول نهاوند:
22 بهمن امسال دشمن ناامیدتر از قبل خواهد شد
فرمانده سپاه استان همدان گفت: با آگاهی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد و در چهلمین سال پیروزی انقلاب باز هم دشمنان ناامید خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سردار مظاهر مجیدی در یادواره ۱۳۰ شهید بخش زرین‌دشت و شهر برزول نهاوند گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند و ایستادگی و مقاومت جانانه رزمندگان اسلام باعث پیشرفت‌های بسیار زیادی شده است.

وی اظهار داشت: شهدا با رشادت و شجاعت مثال‌زدنی از جان خود گذشتند تا امروز ما در آسایش باشیم و انقلاب اسلامی به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: در طول این 40 سال دشمنان از همه توان خود برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کردند ولی به برکت هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و حضور همیشه در صحنه مردم، توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی عنوان کرد: در سال‌های اخیر نیز دشمنان با شدت بخشیدن به فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها و تهدیدها درصدد ناامید کردن مردم و القای ناکارآمدی نظام هستند ولی با هوشیاری مردم و مقاومت آنها این توطئه‌ها نیز خنثی شده است.

مجیدی بیان کرد: در طول این 40 سال پیشرفت‌های عظیم و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی به حدی چشمگیر بوده که دشمنان انقلاب نیز به این پیشرفت‌ها اعتراف می‌کنند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی اعلام کردند که نخواهند گذاشت جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی برگزار شود ولی به کوری چشم دشمنان امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و برای دهه فجر برنامه‌های بسیار خوبی اجرا شده است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: پیشرفت‌های زیاد ملت ایران اسلامی در طول این 40 سال باعت خوشحالی دوستداران و عصبانیت دشمنان انقلاب شده است.
وی گفت: همه تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است که با بصیرت و آگاهی مردم  ان‌شالله امسال پرشورتر از همیشه برگزار می‌شود.

مجیدی اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که دوران تهدید ملت ایران اسلامی به پایان رسیده و انقلاب اسلامی با اقتدار و صلابت در مقابل دشمنان ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: با آگاهی و بصیرت مردم ولایتمدار ایران اسلامی، راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر از هر سال برگزار خواهد شد و در چهلمین سال پیروزی انقلاب باز هم دشمنان ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما