تازه های سایت

کد مطلب: 36773
21. بهمن 1397 - 0:49
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه کلید پیروزی انقلاب اسلامی و موفقیت‌های آن وحدت و انسجام است، گفت: امسال نیز مردم با حضور با معرفت و دلدادگی به نظام اسلامی، با شکوه‌تر از سال‌های گذشته روز ۲۲ بهمن را جشن خواهند گرفت و دشمنان از اهداف خود باز خواهند ماند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش و ضرورت حضور سلایق مختلف در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن و نشان دادن وحدت ملی، بیان کرد: مردم ایران با حضور یکپارچه در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن جواب دندان شکنی به جبهه امپریالیسم که در رأس آن آمریکا قرار دارد، خواهند داد.

وی در ادامه اظهار کرد: مقامات آمریکایی در سخنانی اظهار کرده بودند که امسال مردم ایران تابستان داغی را سپری خواهند کرد در حالی که همان طور که مقام‌معظم رهبری فرمودند این تابستان بهتر از تابستان‌های قبل سپری شد. مقامات آمریکایی در جایی دیگر گفته بودند مردم چهلمین سال انقلاب را به چشم نخواهند دید در حالی که امسال نیز مردم با حضور با معرفت و دلدادگی به نظام اسلامی با شکوه تر از سال‌های گذشته روز ۲۲ بهمن را جشن خواهند گرفت.

نماینده نهاوند در مجلس تصریح کرد: آنچه که کلید پیروزی ما چه در زمان پیروزی انقلاب اسلامی و چه در طول این سال‌ها بوده، چیزی جز وحدت و انسجام و همراهی آحاد مردم و اقوام و گروه‌ها در سایه رهبری نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: امسال نیز مردم محکم‌تر از گذشته با هر سلیقه و تفکری در راهپیمایی حضور خواهند یافت و تهدیدها و تحریم‌های ناجوانمردانه آمریکا و برخی از کشورهای مرتجع همسایه را ناکام خواهند ساخت. دشمن امروز از همه ظرفیت‌های خود استفاده می‌کند تا نظام اسلامی را ناکارآمد و ناتوان نشان دهد. اما مردم و جوانان ما روز به روز با معرفت بیش‌تر پای انقلاب خود ایستاده‌اند و با حضور در عرصه‌های مختلف در جهت اعتلای نظام اسلامی گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

 

منبع:ایسنا

دیدگاه شما