تازه های سایت

کد مطلب: 36748
18. بهمن 1397 - 8:23
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از آغاز عملیات اکتشاف معدن طلای «عشوند» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در آیین آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معدن طلای «عشوند» بابیان اینکه شهرستان نهاوند به کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، اظهار کرد: شهرستان نهاوند در مقایسه با استان همدان شهرستانی دارای کمبود بود اما خوشبختانه باهمت مسئولین و همدلی و هم‌آوایی که در مجموعه مدیریتی شهرستان وجود دارد در حال کم کردن این کمبودها هستیم.

وی با اشاره به مشکل اشتغال جوانان شهرستان نهاوند گفت: جوانان شهرستان نهاوند برای تأمین معاش خود مجبور به مهاجرت به شهرها و استان‌های دیگر کشور هستند این در حالی است که شهرستان ظرفیت‌های خوبی دارد.

بهرام نیا با اشاره به کلنگ زنی بزرگ‌ترین کارخانه تولید قند و شکر در نهاوند گفت: بهره‌برداری از این کارخانه زمینه اشتغال بیش از ۲۰۰ نفر را فراهم می کند.

وی با اشاره به پیگیری پروژه استخراج طلا و همچنین دولومیت از معادن نهاوند گفت: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی اکتشاف معدن طلای «عشوند» هستیم و با موافقت هیئت دولت و استخراج دولومیت از معدن شهرستان گامی مؤثر در راستای ایجاد اشتغال در شهرستان برداشته می شود.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه با اشاره به افتتاح دو پروژه بهداشتی و خدماتی در بخش خزل نهاوند گفت: امروز مرکز جامع سلامت شهید چگینی واقع در روستای گوشه سعدوقاص در ۵۳۴ مترمربع بااعتبار یک میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

مراد ناصری گفت: اهالی ۹ روستای این حوزه می‌توانند از خدمات این مرکز جامع شامل واحد مامایی، دندان‌پزشکی و غیره بهره‌مند شوند و این در حالی است که ایران اسلامی در دوران قبل از انقلاب از خدمات پزشکی بهره‌مند نبود و اکثر پزشکان پاکستانی و هندی بودند.

فرماندار نهاوند در ادامه نیز با حضور جمعی از مسئولین شهرستان مدرسه ۱۲ کلاسه سمیه شهر فیروزان بااعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در زیربنای ۹۸۰ مترمربع را افتتاح کرد.

دیدگاه شما