تازه های سایت

کد مطلب: 36707
14. بهمن 1397 - 9:33
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از جذب اعتبار موردنیاز برای بهسازی ۷۶ کیلومتر از محورهای روستایی نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در آیین کلنگ زنی مسیر جاده نهاوند به سراب گیان با اشاره به اینکه این مسیر علاوه بر کاربرد گردشگری معبر تردد ۱۳ هزار روستایی است، گفت: این مسیر همیشه دارای تلفات جانی بود که با پیگیری‌های صورت گرفته علاوه بر این ۱۷ کیلومتر؛ مجوز بهسازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی بااعتبار ۷ میلیارد تومان اخذشده است.

وی در ادامه با اشاره به دیگر پروژه‌های حوزه راه، گفت: مسیر ۱۹ کیلومتری نهاوند از سه رهی دهفول به شهر برزول و از شهر برزول تا سه راهی فارسبان که یک مسیر گردشگری است و جمعیت ۲۰ هزارنفری روستایی از آن استفاده می‌کنند از دیگر پروژه‌هایی است که در دستور کار قرارگرفته است.

وی در خصوص اطلاعات پروژه محور نهاوند به گیان گفت: طول این پروژه ۱۷ کیلومتر است که در فاز اول ۱.۷ میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته‌شده و در ادامه نیز اعتبارات ملی به آن تزریق خواهد شد و در اسرع وقت زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بهرام نیا افزود: همچنان که گفته شد در حال حاضر مجوز بهسازی، تعریض و ایمن‌سازی ۷۶ کیلومتر محور روستایی شهرستان بااعتبار ۷ میلیارد تومان اخذشده که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها جشن آسفالت راه روستایی در شهرستان گرفته خواهد شد.

فرماندار نهاوند نیز در ادامه گفت: با پیگیری‌ها و هم‌آوایی‌هایی صورت گرفته در شهرستان پروژه تعریض و بهسازی محور نهاوند به گیان کلنگ زنی شد.

مراد ناصری با اشاره به کلنگ زنی و افتتاح ۶۷ پروژه بااعتبار ۶۵ میلیارد تومان در دهه فجر در شهرستان نهاوند، گفت: امیدواریم با ساز کار تدوین‌شده سال جاری و سال آینده شاهد سالی پربار برای شهرستان نهاوند باشیم و بتوانیم مطالبات مردم را در حوزه‌های مختلف پاسخ دهیم.

دیدگاه شما