تازه های سایت

کد مطلب: 36704
14. بهمن 1397 - 9:13
رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای نهاوند با اشاره به باز بودن محورهای مواصلاتی نهاوند گفت: با توجه به بارش برف و لغزندگی سطح معابر رانندگانی که قصد تردد از محورهای مواصلاتی نهاوند را دارند زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، وحید صفدری در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: تردد درراه‌های مواصلاتی در جریان است و اکیپ‌های برف‌روبی راهداری در جاده‌های اصلی نهاوند مستقر هستند.

وی اظهار داشت: با توجه به لغزندگی سطح جاده‌ها راننده‌ها زنجیر چرخ همراه داشته باشند و احتیاط را رعایت کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای نهاوند افزود: تمامی اکیپ‌های راهداری شهرستان در حال انجام عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان هستند.

وی گفت: با تلاش مأموران راهداری جاده نهاوند به آورزمان و نهاوند به نورآباد و گردنه گاماسیاب در حال برف‌روبی است و تردد در آن جریان دارد.

وحید صفدری گفت: تردد در این محورها به علت بارش برف و لغزندگی در جریان است اما رانندگان بااحتیاط و استفاده از زنجیر چرخ حرکت کنند.

*** بارش ناگهانی برف دو برنامه در نهاوند را تعطیل کرد

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به علت شرایط جوی برنامه‌های افتتاح و کلنگ زنی امروز یکشنبه ۱۴ بهمن لغو و به زمان دیگری موکول گردید.

همچنین مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز که قرار بود امروز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در مکان مصلای نماز جمعه شهرستان برگزار گردد، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد که متعاقباً اعلام می‌گردد.

*** قطعی برق در نهاوند گزارش نشده است

 شیردره مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند گفت: علی‌رغم بارش نزولات آسمانی به‌صورت برف، هیچ‌گونه قطعی برق عمده‌ای در خطوط فشار متوسط و فشار ضعیف نداریم و توزیع برق نهاوند آمادگی کامل جهت مواجهه با شرایط بد جوی را دارد.

وی گفت: اگر برخی از همشهریان محترم با قطع برق مواجه هستند با شماره تلفن ۱۲۱ اتفاقات برق تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما