تازه های سایت

کد مطلب: 36703
14. بهمن 1397 - 8:27
مدارس ابتدایی و مراکز پیش دبستانی نهاوند به علت بارش برف در نوبت صبح امروز تعطیل اعلام شد و مدارس متوسطه با دو ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روابط عمومی آموزش و پرورش نهاوند اعلام کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن راه های مواصلاتی تمامی مدارس ابتدایی و مراکزپیش‌دبستانی شهرستان نهاوند در نوبت صبح امروز یکشنبه ۱۴ بهمن ماه تعطیل اعلام می گردد.

همچنین غلامی مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزنده بودن معابر عمومی مقاطع متوسطه اول و دوم با دو ساعت تاخیر دایر خواهند شد.

بارش ناگهانی برف دو برنامه در نهاوند را تعطیل کرد

روابط عمومی فرمانداری شهرستان نهاوند در اطلاعیه ای اعلام کرد به علت شرایط جوی  برنامه های امروز یکشنبه ۱۴ بهمن لغو و به زمان دیگری موکول گردید.

همچنین روابط عمومی اداره آموزش و پرورش نهاوند هم اعلام کرد: مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز که قرار بود امروز یکشنبه ساعت ۱۰ صبح در مکان مصلای نمازجمعه شهرستان برگزار گردد، لغو و به تاریخ دیگری موکول شد که متعاقباً اعلام می گردد.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای نهاوند آخرین وضعیت راههای مواصلاتی نهاوند را تشریح کرد:

وحید صفدری گفت : تمامی اکیپ های راهداری شهرستان در حال انجام  عملیات برف روبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی شهرستان می باشند. با تلاش ماموران راهداری جاده نهاوند_آورزمان و نهاوند_نورآباد در حال برف روبی است و تردد در آن جریان دارد.

وی افزود: تردد در این محور ها به علت بارش برف و لغزندگی در جریان است اما رانندگان با احتیاط و استفاده از زنجیر چرخ حرکت کنند.

 

دیدگاه شما