تازه های سایت

کد مطلب: 36651
7. بهمن 1397 - 8:59
فرماندار نهاوند با بیان اینکه کوتاهی مدیران در زمینه اطلاع‌رسانی خدمات را نمی‌پذیرم، گفت: اطلاع‌رسانی، انعکاس خدمات و عملکرد ۴۰ ساله نظام از طریق رسانه‌ها توسط دستگاه‌های خدماتی باید به شکل مطلوب صورت بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، جلسه ستاد دهه مبارک فجر شهرستان نهاوند به ریاست مراد ناصری فرماندار در سالن شهدای فرمانداری با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد.

 مراد ناصری فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی است و باید تلاش کنیم جشن انقلاب نسبت به سال گذشته باشکوه تر برگزار شود.

وی اظهار داشت: مردم ما باید بدانند که نظام در چه شرایطی و چه خدماتی را به چه مناطقی ارائه داده است.

فرماندار نهاوند افزود: اطلاع رسانی و انعکاس خدمات و عملکرد ۴۰ ساله نظام از طریق رسانه ها توسط دستگاههای خدماتی باید به شکل مطلوب صورت بگیرد.

 ناصری گفت: کوتاهی مدیران در زمینه اطلاع رسانی خدمات در این رابطه را نمی پذیرم و باید به اطلاع رسانی خدمات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی اظهار داشت: علاوه بر خدمات عمرانی فراوان نطام ولی از مهمترین
دستاوردهای نطام میتوان به حضور باشکوه مردم پای صندوق های رای و همچنین حضور در راهپیمایی ها، عرصه های مختلف انقلاب و استقلال و آزادی اشاره کرد.

فرماندار نهاوند گفت: بعد از ایام دهه فجر بررسی می کنیم و با دستگاه هایی که گزارش عملکردشان را به سمع و نظر رسانه ها و  مردم نرسانند برخورد خواهد شد.

ناصری افزود: نسل جدید را باید در جریان اقدامات و کارهایی که بعد از انقلاب انجام شده قرار دهیم.

وی عنوان کرد: وقتی دهه ای به این عظمت داریم و وقتی این همه خدمات انجام شده است، باید برنامه ریزی کنیم و وقت بگذاریم تا در تمام ایام دهه فجر برنامه داشته باشیم.

ناصری افزود: در این ایام دو نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در نهاوند برگزار خواهیم کرد.

فرماندار نهاوند در پایان با تاکید بر اعلام برنامه ها و عملکرد دستگاه ها به مردم گفت: ارزشیابی مدیران را در انعکاس عملکرد نظام در جشن چهل سالگی و دهه فجر بسیار مهم و اثر گذار می دانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما