تازه های سایت

کد مطلب: 36635
5. بهمن 1397 - 11:45
رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: سعيد ابراهيمي نايب‌قهرمان کشتي جهان مسئول دفتر نمايندگي اداره ورزش در شهر گيان شد.

به گزارش پايگاه خبری گرو، مهرداد سعدي‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: خوشبختانه با پيگيري‌هاي صورت گرفته در راستاي توسعه متوازن ورزش در نهاوند و پيشبرد اهداف اداره ورزش و جوانان در نقاط شهري و روستايي، سعيد ابراهيمي مربي توانمند کشتي نهاوند و نايب‌قهرمان کشتي جهان که يکي از سرمايه‌هاي بزرگ ورزش ايران است، به‌عنوان مسوول دفتر نمايندگي اداره ورزش و جوانان شهر گيان معرفي شد.

وي با اشاره به اينکه پيش‌ از اين نيز رضا مولوي به‌ عنوان مسوول دفتر نمايندگي اداره ورزش در شهر برزول معرفي‌ شده بود تصريح کرد: توجه به ورزش يکي از ضروريات جامعه است چراکه با توسعه و ترويج ورزش مي‌توان بسياري از معضلات موجود در جامعه را رفع کرد.

رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با اشاره به حضور تيم بسکتبال بانوان نهاوند در مسابقات بسکتبال دختران کشور در گرگان عنوان کرد: خوشبختانه در اولين بازي تيم خانه بسکتبال نهاوند توانست با نتيجه 57 بر 35 از سد حريف خود تيم خانه بسکتبال همدان عبور کند.

سعدي‌نژاد با بيان اينکه به زودي براي رونق بيشتر ورزش شهرستان نشستي را با روساي هيات‌ها برگزار خواهيم کرد، افزود: براي اينکه بتوانيم هيات‌هاي موفق را شناسايي کنيم هر ماه عملکرد آن‌ها را رصد کرده و ميزان موفقيت و فعاليت‌هاي آن‌ها را بررسي مي‌کنيم.

انتهاي پيام /

دیدگاه شما