تازه های سایت

کد مطلب: 36580
28. دى 1397 - 15:16
امام جمعه نهاوند گفت: انقلاب اسلامی علی رغم همه دشمنی ها پیشرفت های بسیار زیادی کرده است

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی گفت: انقلاب اسلامی علی رغم همه دشمنی‌ها پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده است

وی افزود: چهل سال است دشمنان برای نابودی انقلاب به هر دری زدند و نقشه کشیدند ولی ‌موفق شدند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(ع) است بنابراین باید با مقاومت و بصیرت و آگاهی این انقلاب را حفظ کنیم، گفت: شعار دهه فجر امسال افتخار به گذشته و امید به آینده است که باید همه قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم.

وی بیان کرد: در گذشته این پیشرفت‌های مختلف در همه عرصه‌ها نبود ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی کردیم که باید این پیشرفت ها را ادامه دهیم.

مغیثی گفت: دشمنان می‌دانند که انقلاب اسلامی چه پیشرفت‌هایی کرده و به همین خاطر به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی و محور مقاومت هستند.

وی ادامه داد: خود مقامات آمریکایی اعلام کردند که در منطقه ۷ تریلیون دلار هزینه کردند تا جلوی انقلاب اسلامی را بگیرند ولی شکست خوردند.

امام جمعه نهاوند خاطرنشان کرد: به برکت حضور و مقاومت مردم و هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی با قدرت به مسیر خود ادامه می‌دهد و تحریم‌ها، تهدیدها و ایجاد مشکلات هم نمی‌تواند جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما