تازه های سایت

کد مطلب: 36560
26. دى 1397 - 16:34
مدیر بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند خبر داد
انجام عمل جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید قدوسی نهاوند
مدیر بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند از فراهم شدن تجهیزات و بستر اعمال جراحی مغز و اعصاب در اين بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمیدرضا سیف از فراهم شدن تجهیزات و بستر اعمال جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: یک دستگاه کرانیوتوم برای اعمال جراحی مغز و اعصاب خریداری شد.

وی با بیان اینکه 173 میلیون تومان برای خرید این دستگاه هزینه شد گفت: هدرست و میفیلد و متعلقات تخت جراحی مغز و اعصاب نیز به مبلغ 55 میلیون تومان خریداری شده است.

مدیر بیمارستان شهید آیت‌الله قدوسی نهاوند با اشاره به خرید دو ست جراحی کرانیوتومی و یک ست جراحی عمومی مغز و اعصاب به مبلغ 249 میلیون تومان افزود: خرید رینگ و رول زیر شانه‌ایی و شکمی ژله‌ای در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه برگ زرین دیگری بر گستره خدمات نظام سلامت شهرستان نهاوند رقم خواهد خورد، خاطرنشان کرد: تجهیزات پس از صدور مجوز با هماهنگی واحد تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی همدان و طرح در کمیته اقتصاد و درمان بیمارستان و نیز با نظر موافق دکتر جعفری؛ جراح مغز و اعصاب بیمارستان آیت‌الله قدوسی خریداری شد.

سیف بیان کرد: این تجهیزات وارد انبار بیمارستان شده‌ که دهفته آینده توسط شرکت‌های پشتیبان راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه‌ها

وقتی در این بیمارستان جراحی های تخصصی صورت می گیرد پس چرا اسم این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی نمی شود.باید با احداث دانشگاه علوم پزشکی نهاوند این بیمارستان را به مرکز پژوهشی هم تبدیل کرد.

دیدگاه شما