تازه های سایت

کد مطلب: 36551
26. دى 1397 - 0:45
فرمانده سپاه نهاوند گفت: پیکر شهید قاسمی غروب امروزچهارشنبه وارد شهر نهاوند می‌شود و صبح فردا پنج شنبه تشییع می شود.

کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: پیکر شهید قاسمی از شهدای سانحه هوایی روز گذشته، غروب امروز چهارشنبه وارد شهر نهاوند می‌شود.

وی افزود: مراسم سان و احترام نیروهای نظامی و انتظامی به شهید ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه در داخل سپاه ناحیه نهاوند برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند ادامه داد: مراسم تشییع جنازه شهید قاسمی رأس ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۲۷ دی ماه از مقابل سپاه ناحیه نهاوند تا میدان امام برگزار و اقامه نماز توسط امام جمعه نهاوند انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم ختم شهید قاسمی از ساعت ۱۴ الی ۱۶ روز پنج شنبه در مسجد سیدالشهدا شهرک شهید حیدری برگزار می‌شود.

پیام تسلیت فرمانده سپاه نهاوند در پی سانحه هواپیمای نیروی هوایی ارتش

انا لله و انا الیه راجعون

سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند؛ حادثه غم‌انگیز سقوط هواپیمای نیروی هوایی ارتش و شهادت جمعی از پرسنل خدوم  این نیرو را تسلیت گفت.

در این پیام آمده: سانحه ناگوار هواپیمای ارتش که منجر به شهادت جمعی از پرسنل خدمتگزار نیروی هوایی ارتش شد،موجب تأسف و تأثر فراوان مردم عزیز ایران اسلامی شد.

این مصیبت غم‌انگیز را به آحاد مردم، هم‌رزمان آن‌ها در نیروی هوایی ارتش و به‌ویژه خانواده‌های این عزیزان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای این بزرگواران علو درجات و برای بازماندگان داغدار صبر و اجر مسألت دارم

در ادامه این پیام آمده:شهادت شهیدان داوود ذوالفقاری و سعید قاسمی ازنهاوند در این حادثه را نیز به خانواده‌های داغدار این دو عزیز و مردم شهیدپرور و ولایتمدار نهاوند تسلیت عرض میکنم

انتهای پیام/

دیدگاه شما