تازه های سایت

کد مطلب: 36541
25. دى 1397 - 0:15
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه خوابگاه فعلی دانشگاه دولتی نهاوند وضعیت خوبی ندارد، گفت: خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند بااعتبار ۳میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا در مراسم کلنگ زنی خوابگاه دانشگاه دولتی نهاوند که با حضور مشاور وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویی و فرماندار نهاوند برگزار شد، گفت: امروز کلنگ ساخت خوابگاه دانشجویی دانشگاه دولتی نهاوند به مساحت ۲ هزار ۵۰۰ مترمربع با ظرفیت ۲۵۰ نفر به زمین زده شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار ساخت این خوابگاه ۳ میلیارد تومان از طریق بخش خصوصی است، گفت: بنا به گفته پیمانکار خوابگاه دانشجویی دانشگاه دولتی نهاوند طی مدت ۲ سال به بهره‌برداری خواهد رسید و بخشی از دغدغه به‌حق دانشجویان این دانشگاه در این رابطه رفع خواهد شد چراکه متأسفانه خوابگاه فعلی وضعیت خوبی ندارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ساخت دانشگاه دولتی نهاوند، گفت: با مساعدت‌های وزیر علوم و رئیس صندوق رفاه دانشجویی ساحتمان دانشگاه دولتی نهاوند طی مدت ۳ سال بااعتبار ۹.۵ میلیارد تومان ساخته شد و بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با تأکید به اینکه در شهرستان نهاوند با استفاده از همه ظرفیت‌ها کاری انقلابی در عرصه آموزش عالی طی سه سال اخیر صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر دانشگاه آزاد نهاوند در پذیرش دانشجو از ۱۴ رشته به ۳۶ رشته، دانشکده فنی حاج حشمت از ۴ رشته به ۷ رشته با ۲ رشته در مقطع کارشناسی، دانشگاه غیر انتفاعی در ۱۴ رشته و دانشگاه دولتی از ۵ رشته به ۱۰ رشته ارتقاء داشته‌اند.

بهرام نیا با اشاره به جذب دانشجوی دختر در دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت ویژه خواهران از مهرماه سال آینده در ۶ رشته گفت: امیدواریم رشد و توسعه علمی در شهرستان موجب توسعه همه‌جانبه شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما