تازه های سایت

کد مطلب: 36526
23. دى 1397 - 0:42
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت: ایمان گودرزی کارگردان جوان بسیجی نهاوند لوح افتخار بخش «مستند بیداری اسلامی و جهانی» را با اثر «عماد» در نهمین جشنواره مردمی عمار کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی سهرابی مسئول بسیج رسانه نهاوند اظهار داشت: ایمان گودرزی یکی از کارگردانهای مستند ساز نهاوندی است که تاکنون بیش از ۳۰ اثر از وی از شبکه های مختلف تلویزیونی پخش شده است.

وی گفت: این کارگردان خوش ذوق و بسیجی در جشنواره های مختلف جایزه های خوبی را به دست آورد و در نهمین جشنواره فیلم های مردمی عمار با اثری به نام عماد که در مورد زندگی و شخصیت شهید بزرگ حزب الله لبنان عماد مغنیه و فرزندش است توانست نظر هیات داوران را جلب کند و لوح افتخار را کسب کند.

سهرابی بیان کرد:در یکی دو هفته اخیر مستند «به نام خلق» از ایمان گودرزی هر روز عصرها حوالی ساعت ۳۰و ۱۸ دقیقه از شبکه سوم پخش می شود که کار این کارگردان نهاوندی است.

وی گفت: کار تولید این فیلم مستند که محصول مرکز مستند سوره و بسیج صداوسیما است بیش از دو سال طول کشید و برای واکاوی چهره زشت و خیانتکار مجاهدین خلق در حق مردم ایران این گروه مستند ساز به چندین کشور اروپایی و عراق سفر کردند.

مسئول بسیج رسانه نهاوند در رابطه با انگیزه و دغدغه این مستند ساز بسیجی در مورد تولید این اثر فاخر اظهار داشت: گودرزی پیش از این اثر هم در رابطه با سازمان مجاهدین (منافقین) چندین مستند تولید کرده بود که از شبکه های مختلف تلویزیون پخش شد اما در ساخت به نام خلق حوادثی در هنگام انتخابات ریاست جمهوری اخیر رخ داد و منجر به سخنرانی رهبری شد که فرمودند جای جلاد و شهید عوض نشود و این سخنان باعث قوت قلب ما شد.

سهرابی یاد آور شد: این سخنرانی رهبری باعث شد که این کارگردان مستند ساز نهاوندی طرحی را جمع بندی کند تا کاری دقیق با نگاهی جدیدتر از زاویه ای دیگر از جنایت های مجاهدین خلق را از زبان خود آنها بیان کند و از افرادی که در این حوزه بهتر می توانند جریان را واکاوی کنند استفاده کرد.

وی بیان کرد: این اثر به لحاظ آرشیوی از منابع تحقیقاتی بکرتر و تحقیقات میدانی عمیق و طولانی تری استفاده کرد که نتیجه همه اینها بازخوردهای خوبی به همراه داشت و در میان اهالی تلویزیون، فضای مجازی مجامع نخبگان و کسانی که در این حوزه قلم می زنند واکنش های خوبی داشت.

انتهای پیام/س

دیدگاه شما