تازه های سایت

کد مطلب: 36512
21. دى 1397 - 11:53
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: اشرافی‌گری مسؤولان عاملی برای تباهی جامعه، ایجاد فاصله طبقاتی و تضیع حقوق مردم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا امروز در گفت‌و‌گو با نافع اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد تأکید مقام معظم رهبری که در دیدارهای خود با اقشار مختلف مردم و مسؤولان داشته و دارند مبارزه با اشرافی‌گری است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در روز چهارشنبه، افزود: مقام معظم رهبری بارها تأکید و گوشزد کرده‌اند که مسؤولان روحیه اشرافی‌گری نداشته باشند و تا آنجا که می‌توانند از نزدیک شدن به تجملات و اشرافی‌گری خودداری کنند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس با اشاره به اینکه منشأ بی‌بندوباری‌ها و فسادها، اشرافی‌گری و میل به قدرت، شهوت و مادیات است، ادامه داد: مسؤولان که در مسند کار قرار می‌گیرند، رفتار و کردارشان زیر ذره‌بین جامعه است.

وی با بیان اینکه روحیه اشرافی‌گری هم مضرات داخلی دارد و هم مضرات بیرونی، تصریح کرد: مضرات درونی به خود شخص و آخرت او برمی‌گردد ولی در مورد مضرات بیرونی باید گفت که مردم به رفتار مسؤول نگاه کرده که رفتار مسؤول بر رفتار  مردم جامعه تأثیرگذار است و اعتماد را کمرنگ می‌کند که در نتیجه گناه بزرگی را مرتکب می‌شود.

بهرام‌نیا اشرافی‌گری مسؤولان را عاملی برای تباهی جامعه، ایجاد فاصله طبقاتی و تضیع حقوق مردم عنوان و خاطرنشان کرد: فرد اشرافی حقوق دیگران را رعایت نکرده و دچار قساوت قلب شده، بنابراین در حکومت اسلامی قطعاً مسؤولان باید از روحیه اشرافی‌گری دوری کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما