تازه های سایت

کد مطلب: 36453
12. دى 1397 - 1:45
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان همدان از اعطای جهیزیه 42 زوج جوان توسط مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محرم روزبه با اعلاام این خبر گفت: با همت و تلاش مجمع خیرین ازدواج  شهرستان نهاوند و با کمک و مساعدت خیرین سخاوتمند این شهرستان مرحله دوم جهیزیه در سال ۹۷ برای زوجین نیازمند شهرستان  نهاوند تهیه و تامین شد.

 وی افزود: تحویل زوجینی که قبلا در مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند ثبت نام و تشکیل پرونده داده اند میگردد.

روزبه با بیان اینکه تعداد جهیزیه ها ۴۲ مورد با ارزشی بالغ بر ۲۲۰ میلیون تومان می باشد، افزود: جهیزیه 42 زوج جوان شامل گاز خوراک پزی، ظروف آشپزخانه، پتو و وسایل مورد نیاز زندگی است که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نیمه دوم دی ماه سال جاری به آنان اهدا می شود.  

معاون فرهنگی و امور جوانان با بیان اینکه ازدواج امر مقدسی و مورد تاکید و توجه اسلام و بزرگان دین بوده و هست، افزود: باید سنت الهی و حسنه ازدواج با کمترین هزینه ها انجام گیرد تا زندگی اسلامی در بین جوانان جامعه گسترش یابد.

روزبه تصریح کرد: همچنین  با همت مجمع خیرین نهاوند، در سال ۹۷ بیست و هشت زوج نهاوندی که تا کنون سعادت زیارت مشهد الرضا را نداشته اند بصورت رایگان و توسط مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند به زیارت بارگاه مقدس امام رضا مشرف شدند./برنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما