تازه های سایت

کد مطلب: 36433
9. دى 1397 - 13:30
امام جمعه و نماینده نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی
حضور مردم در صحنه فتنه های دشمنان را خنثی می کند
مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مردمی 9 دی با حضور پرشور مردم انقلابی نهاوند در مصلی این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، همزمان با سراسر کشور مردم مومن و انقلابی نهاوند در اجتماعی باشکوه سالروز حماسه مردمی 9 دی را گرامی داشتند  و با آرمانهای امام و رهبری تجدید پیمان کردند.

حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در جمع پرشور مردم نهاوند در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی این شهر گفت: روز ۹ دی در تاریخ ماندگار شد و مردم ایران اسلامی بار دیگر نشان دادند در راه دفاع از انقلاب و ارزشهای اسلامی با احدی تعارف ندارند.

وی گفت: به گواه دوست و دشمن عاملی که فتنه های این ۴ دهه انقلاب را خنثی کرده است حضور مردم انقلابی ایران اسلامی در عرصه ها و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام مغیثی افزود: دشمنان همیشه در حال برنامه ریزی برای ضریه زدن به انقلاب اسلامی هستند و بعد از پیروزی انقلاب انواع توطئه ها و فتنه ها را بر علیه مردم اجرا کرده اند.

وی اظهار داشت: دشمنان فتنه های ۷۸ و ۸۸ را به راه انداختند تا به انقلاب ضربه بزنند ولی همیشه حضور مردم نقشه های آنها را خنثی کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: فتنه ۸۸ با حضور حماسی مردم در ۹ دی خنثی شد و فتنه گران رسوا شدند.

وی با بیان اینکه فتنه ها و فتنه گری ها تمام نمی شوند؛ گفت: باید همیشه هوشیار باشیم چون دشمن همواره در حال فتنه انگیزی است و باید همیشه گوش به فرمان رهبر انقلاب باشیم تا از فتنه ها عبور کنیم.

***حسن بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس نیز گفت: روز ۹ دی حماسه ای بود بی بدیل که با حضور مردم در دفاع از ولایت به روزی به یاد ماندنی تبدیل شد

وی گفت: تنها راه نجات کشور و جامعه اسلامی پیروی از ولایت فقیه و دفاع از ارزشهای اسلامی است.

بهرام نیا اظهار داشت: ۹ دی دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی بود و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی گفت: مردم ما نشان دادند که هر زمان که نیاز باشد در دفاع از انقلاب به میدان می آیند و فتنه گران را نا امید می کنند.

 

دیدگاه شما