تازه های سایت

کد مطلب: 36403
5. دى 1397 - 2:03
فرماندار نهاوند گفت: ساختمان نیمه کاره آموزش و پرورش نهاوند که سالهاست در شهرک شهید حیدری به حال خود رها شده است تعیین تکلیف می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار کرد: سالهاست ساختمان جدید در حال احداث آموزش و پرورش نهاوند، در شهرک شهید حیدری به حال خود رها شده است، که این وضعیت دیگر قابل تحمل نیست.

ناصری گفت: ۲۰ واحد مسکونی قدیمی و فرسوده که متعلق آموزش و پرورش است در منطقه دیگری از نهاوند قرار دارد که باید وضعیت آنها هم مشخص شود.

وی با بیان اینکه در حوزه سوادآموزی کارهای بسیار خوبی انجام شده است اما هنوز جای کار بسیار زیادی وجود دارد گفت: با توجه به آمار ارائه شده در حوزه سوادآموزی شهرستان، بخشداران و دهیاری ها ظرفیت بسیار بزرگی جهت شناسایی و جذب افراد بی سواد جامعه هستند که لازم است که حداکثر همکاری را با اداره سوادآموزی شهرستان داشته باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر رتبه سوم سودآموزی را در سطح استان را داریم. 

علیرضا غلامی اظهار کرد: شرایط فیزیکی موجود  مدرسه های روستای عشوند، دهنو سفلی و حسین آباد چولک مطلوب نیست که قرار است با مساعدت بخشدار مرکزی برخی از مشکلات آنها حل شود.

غلامی بیان کرد: کد تخریب مدرسه روستای وراینه هم با مکاتباتی که با اداره کل انجام  شده دریافت شده اما اداره نوسازی استان هنوز تعلل می کند.

دیدگاه شما