تازه های سایت

کد مطلب: 36395
4. دى 1397 - 13:13
شهردار نهاوند از آمادگی شهرداری نهاوند برای خدمات‌رسانی به مردم و شهروندان در فصل سرما خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور در گفتگو با خبرنگاران گفت: هم‌زمان با فرارسیدن فصل بارندگی، شهرداری نهاوند تمهیدات ویژه‌ای را به‌منظور اجرای اقدامات خدماتی در خصوص پیشگیری از آب‌گرفتگی معابر سطح شهر و رفاه حال شهروندان در نظر گرفته است .

وی اظهار داشت: لایروبی انهار، کانال‌ها و مسیل‌ها و ایجاد آمادگی‌های لازم نیروهای انسانی برای مقابله با بارندگی و آب‌گرفتگی سطح شهر ازجمله فعالیت‌هایی است که پیش‌بینی‌شده و مخازن مخصوص حاوی کیسه‌های ماسه و نمک نیز به‌منظور دسترسی سریع شهروندان در سطح شهر و نقاط لغزنده و حادثه‌خیز شهری جانمایی می‌شود .

شهردار نهاوند افزود: از دپوی۴۰۰ تن ماسه و نمک خبر داد و گفت: برای آمادگی هر چه بیشتر ماشین  آلات شامل ۲ دستگاه گریدر ، ۳ دستگاه لودر ، تیغه برف‌روب ، بابکت و… تجهیز و نمک و ماسه نیز به مقدار کافی برای مقابله با مشکلات احتمالی تدارک دیده شده است.

وی افزود: مشارکت و همراهی شهروندان نیز در فصل بارندگی و سرما بسیار مهم و مؤثر است و همراهی و همکاری شهروندان با شهرداری درصد موفقیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده را در فصل سرما افزایش می‌دهد.

حسین پور در پایان از همشهریان خواست؛ تا در راستای تسهیل در برف روبی معابر با عوامل شهرداری همکاری لازم را بعمل آورده و در صورت بروز مشکل با شماره ۷-۳۳۲۳۷۴۴۵ داخلی ۱۴۴ تماس حاصل نمایند.

 

دیدگاه شما