تازه های سایت

کد مطلب: 36340
26. آذر 1397 - 1:31
رئیس دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند خبر داد
مجوز وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان دختر در آموزشکده فنی نهاوند
رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی نهاوند از امکان‌پذیر شدن و صدور مجوز وزارت علوم برای پذیرش دانشجویان دختر در این آموزشکده خبر داد.

واحد قیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: با پیگیری و رایزنی‌های بهرام نیا نماینده نهاوند در مجلس و تلاش مسئولان دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند پس از طرح موضوع ایجاد دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران در نهاوند بارأی موافق شورای گسترش آموزش عالی کشور، مجوز ایجاد دانشکده فنی دختران در نهاوند صادر شد.

وی افزود: با راه‌اندازی این دانشکده ازاین‌پس دختران فارغ‌التحصیل هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش شهرستان، همچنین سایر علاقه‌مندان به تحصیل در دانشکده‌های فنی از سایر شهرها می‌توانند در نهاوند ادامه تحصیل دهند.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی نهاوند گفت: با توجه به مجوز صادرشده، پذیرش دانشجویان دختر در رشته‌های کاردانی کامپیوتر، نرم‌افزار و IT، شهرسازی، برق صنعتی، الکتروتکنیک و تأسیسات الکتریکی امکان‌پذیر است.

وی بیان داشت: همچنین رشته‌های کارشناسی ناپیوسته مهندسی تکنولوژی برق قدرت، مهندسی تکنولوژی کامپیوتر نرم‌افزار نیز امکان‌پذیر شده است.

قیاسی گفت: همچنین تمام رشته‌های فوق‌الذکر برای آموزشکده فنی پسران نهاوند نیز ایجادشده است.

رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی نهاوند اظهار داشت: بی‌شک افتتاح و ایجاد این واحد جدید دانشگاهی نقطه عطف دیگری در جهت توسعه دانشگاهی و همه‌جانبه شهرستان خواهد بود.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز شاهد توسعه رشته‌های فنی در مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشکده فنی حاج حشمت شهبازی بودیم که اقدامی مؤثر در افزایش جذب دانشجو و ارتقا جایگاه آموزش عالی در شهرستان به‌حساب می‌آید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما