تازه های سایت

کد مطلب: 36316
23. آذر 1397 - 14:28
فرماندار نهاوند گفت: تعداد زیادی از روستاهای نهاوند در حوزه آب شرب شرایط خوبی ندارند و حل این مشکل نیازمند تخصیص اعتبار از طریق استان است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان نهاوند، اظهار داشت: اعتباراتی که در کمیته برنامه‌ریزی به دستگاه‌ها اختصاص یافته است 15 درصد آن استانی و 85 درصد آن از طریق وزارت‌خانه تخصیص می‌یابد و تخصیص این اعتبار تلاش مدیران، استاندار و نماینده محترم شهرستان در مجلس را می‌طلبد.

وی تصریح کرد: از همین روی از مدیران شهرستان تقاضا دارم که برای تخصیص اعتبار دستگاه خود وقت بگذارند و تلاش بیشتری کنند زیرا مدیرانی سهمی بیشتری از اعتبارات وزارتخانه می‌برند که تلاش بیشتری داشته باشند.

ناصری افزود: مدیری که در شهرستان از بودجه سال 97 دستگاه خود بی‌خبر باشد یک ریال از بودجه سال آینده به او نخواهم داد و این مدیر باید از شهرستان برود.

وی عنوان کرد: اگر نماینده نهاوند مبلغی را از وزارت‌خانه اختصاص برای شهرستان می‌گیرد مدیر دستگاه‌ها باید وقت بگذارند از صندلی مدیریت جدا شوند بروند و آن اعتبار را نقد کنند.

فرماندار نهاوند خطاب به روسای ادارات شهرستان، بیان کرد: شما مدیر دولت تدبیر و امید هستید و حق ندارید مردم را ناامید کنید زیرا مردم شهرستان خصوصا در روستاها مشکلات زیادی دارند و همه ما مدیران باید تلاش کنیم که گره‌ای از مشکلات این مردم را باز کنیم.

ناصری در ادامه به اشاره به مشکلات شهرستان، گفت: در حوزه آب روستایی واقعا روستاییان ما شرایط خوبی را تجربه نمی‌کنند و تعداد زیادی از روستاهای ما در حوزه آب شرب با مشکل مواجهه‌ هستند.

تعدادی از مدارس نهاوند از مدارس کپری زاهدان هم بدتر هستند

وی اظهار داشت: در شهرستان مدارس فرسوده‌ای داریم که این مدارس از مدارس کپری زاهدان نیز بدتر هستند و این مدارس نیاز به نوسازی دارند.

ناصری تاکید کرد: در شهرستان چهار شهرداری داریم که این شهرداری‌ها از نظر کمبود اعتبار بدترین دوران خود را تجربه می‌کند و دارای مشکلاتی هستند.

وی تصریح کرد: ورودی خزل از سمت کرمانشاه وضعیت بسیار بدی دارد و به کشت‌زار تبدیل شده است از همین روی از شورای برنامه‌ریزی استان تقاضا داریم که به هر شکلی که امکان دارد اعتباری را برای حل این مشکل اختصاص دهند.

وی افزود: می‌گویند در سطح شهرستان گلزار شهدای ساماندهی نشده نداریم اما در بازدید‌هایی که در شهرستان داشته‌ام باید بگویم که گلزار شهدای ساماندهی نشده نیز در شهرستان داریم.

تاکنون ریالی از اعتبارات «2018» به دست نهاوند نرسیده است

فرماندار نهاوند عنوان کرد: رویداد «2018» اتفاق بزرگی برای استان بود که هم‌زمان با این رویداد با فعالیت‌هایی که انجام شد فضای شهرستان عوض شد اما متاسفانه علی‌رغم بدهی‌های ما تاکنون ریالی از اعتبار «2018» به دست ما نرسیده است و همین امر این رویداد را به کام شهرستان تلخ  می‌کند.

ناصری بیان کرد: من معتقدم مدیری که با دست خالی تعهد ایجاد نکند مدیر نیست و ما با دست خالی دو میدان در شهر برزول کلنگ‌زنی کردیم که انجام این پروژه‌ها نیز نیاز به تامین اعتبار دارند.

وی گفت: در حوزه گردشگری نیز سراب فارسبان نیز ظرفیت بزرگی برای شهرستان است و تاکنون برای سراب‌های گیان و گاماسیاب اعتبار خوبی گذاشته‌ایم و برای سراب فارسبان نیز نیاز به اعتبار داریم.

ناصری اظهار داشت: برای حل این مشکلات شهرستان به کمک شورای برنامه‌ریزی استان نیاز داریم و امیدورایم که استان از طریق کمیته‌ برنامه‌ریزی تا آنجا که امکان دارد اعتبارات لازم را در اختیار شهرستان قرار دهد.

️وی تصریح کرد: می‌خواهم روزی که از شهرستان می‌روم با افتخار بگویم مردم من به همه وعده‌هایم عمل کردم.

️انتهای پیام/ش

دیدگاه شما