تازه های سایت

کد مطلب: 36303
21. آذر 1397 - 7:32
فرماندار نهاوند گفت: از محل اعتبارات ۲۰۱۸ و محل گردشگری مبلغ ۲ میلیارد تومان جهت ساماندهی سراب گیان اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در طرح محله‌گردی در شهر گیان از چندین طرح عمرانی و واحد تولیدی و اشتغالزایی بازدید کرد.

وی در دیدار مردمی و چهره به چهره در جریان پاره‌ای از مشکلات و کمبودهای مردم این منطقه قرار گرفت و برای رفع آنها دستورات لازم را صادر کرد.

مراد ناصری در‌ حاشیه این بازدید از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی سراب گیان از محل اعتبارات ۲۰۱۸ و حوزه گردشگری خبر داد و اظهار کرد: سراب‌ گیان به عنوان پربازدیدترین منطقه گردشگری شهرستان نهاوند، سالانه میزبان هزاران گردشگر است.

وی با بیان اینکه این سراب، ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر دارد که نباید غافل شد، افزود: بخشدار، شهردار و شورای شهر پای کار بوده ونگرانی بابت اعتبار نداشته باشند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: امروز کسی نمی‌تواند پیشرفت‌ها وتغییرات خوب سطح شهر گیان را انکار کند و این حاصل تلاش‌های مسؤولان شهرگیان است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی میدان امام رضا(ع) در شهر گیان، گفت: حضور مدیران امروز در این منطقه برای رفع مشکلات است که با تلاش و همدلی محقق می‌شود.

ناصری توجه به اشتغالزایی و کمک به تولید را بسیار مهم خواند و بیان کرد: با تخصیص 100 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ‌کارگاه خیاطی بانوان این شهر موافقت شده است.

وی ادامه داد: مشکل تیرهای برق وسط کوچه شهید اکبر و آسفالت نمودن محوطه مدرسه ابتدایی غدیر نیز انجام خواهد شد.

فرماندار نهاوند گفت: سعی داریم با توجه به درخواست مردم، مشکل شبانه‌روزی شدن درمانگاه گیان را حل کنیم و نیز دیوار جلوی درمانگاه نیز برای رفع مشکلات ترافیک تعریض می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما