تازه های سایت

کد مطلب: 36281
18. آذر 1397 - 8:42
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از اجرای 350 مورد آزمایشات میکروبی و 210 آزمایش فیزیکی و شیمیایی بر روی آب آشامینی مصرفی مشترکین روستایی دراین شهرستان در 8 ماهه سال جاری خبر داد وگفت:بر اساس آزمایشات انجام شده توسط واحد کنترل کیفی و مرکز بهداشت شهرستان نهاوند ، خوشبختانه تمامی منابع تولید آب در این شهرستان سالم و فاقد آلودگی می باشند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، ابراهیم طاهری ضمن ارائه گزارشی از عملکرد امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند؛ اظهار کرد: خوشبختانه طی 8 ماهه سال جاری اقدامات اثرگذاری در راستای خدمت رسانی به مشترکین روستایی به انجام رسید که از جمله این موارد می توان به حفرو تجهیز 3 حلقه چاه در روستاهای دهلیز و میانگران اشاره کرد.

وی ادامه داد: همچنین احداث 2 مخزن در روستاهای فیاضیه مان و کوهان در بازه زمانی مذکور امکان پذیر گردید که پروژه احداث مخزن روستای فیاضیه مان در حال حاضر به طور کامل  تکمیل شده و پیشرفت فیزیکی پروژه دوم 40 درصد است.

طاهری ضمن اشاره به اجرا و تکمیل خط انتقال در 4 روستا  بیان کرد: در حال حاضراجرای 2 هزار متر از 3 هزار متر خط انتقال در روستای زرین باغ به اتمام رسیده ضمن اینکه در روستای فیاضیه مان احداث 1800 متر خط انتقال و مخزن نیز عملیاتی شده است.

وی همچنین به اجرای یک هزار متر خط انتقال در روستای قلعه زرانی اشاره کرد و گفت:در 8 ماهه سال جاری؛ اجرای شبکه توزیع آب آشامیدنی در 5 روستای شهرستان نهاوند عملیاتی شد،که هم اکنون 20 درصد از پروژه شبکه توزیع آب در روستای دهفول به اتمام رسیده ضمن اینکه  50 درصد ازپروژه تعویض شبکه توزیع آب در روستای دهنوعلیا  نیز تاکنون عملیاتی شده است.

وی در نهایت از اجرای 350 مورد آزمایشات میکروبی و 210  آزمایش فیزیکی و شیمیایی بر روی آب آشامینی مصرفی مشترکین روستایی در شهرستان نهاوندی در 8 ماهه سال جاری خبر داد و بیان کرد:بر اساس آزمایشات انجام شده توسط واحد کنترل کیفی و مرکز بهداشت شهرستان نهاوند ، خوشبختانه تمامی منابع تولید آب در این شهرستان سالم و فاقد آلودگی می باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما