تازه های سایت

کد مطلب: 36272
16. آذر 1397 - 13:59
امام‌جمعه نهاوند گفت: نقش اساتید در پرورش دانشجویان انقلابی و ضد استکبار بسیار مهم و اثرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: پایه روز دانشجو و جنبش دانشجویی شهادت 3 نفر از دانشجویان در سال 32 است که به خاطر اعتراض به سفر نیکسون آمریکایی به کشورمان به شهادت رسیده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر استکبارستیزی دانشجویان بسیار تأکیددارند که باید به این موردتوجه شود و نقش اساتید درزمینهٔ پرورش دانشجویان انقلابی بسیار مهم و اثرگذار است.

امام‌جمعه نهاوند گفت: ما وابسته به آمریکا نیستیم و این چیزی است که دشمنان برنمی‌تابند چون آن‌ها ملتی حقیر می‌خواهند که هرچه آن‌ها گفتند گوش کنند و ایران را مانند رژیم سابق غارت کنند.

وی بیان داشت: ولی امروز دشمنان می‌دانند به برکت وجود جوانان انقلابی و مؤمن دیگر نمی‌توانند ملت ایران را تحقیر کنند و روزبه‌روز ایران اسلامی عزتمند و بااقتدارتر می‌شود.

مغیثی افزود: امروز هم از جنبش دانشجویی انتظار این است که از انقلاب اسلامی و مواضع رهبری حمایت کنند و همچنان بر ضد استکبار، مواضع انقلابی داشته باشند.

وی گفت: اساتید در دانشگاه‌ها و معلمان در مدارس نقش مهمی در تربیت و پرورش نسل آینده انقلاب دارند که باید در این زمینه دقت کافی را داشته باشند تا مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی با حضور نیروی انسانی کارآمد و مؤمن و انقلابی باقدرت به حرکت خود ادامه دهد.

امام‌جمعه نهاوند در بخش دیگری از خطبه‌ها اظهار داشت: تجربه 40 ساله انقلاب نشان داد گفتمان مقاومت هم در داخل و هم در منطقه جواب داده است و راهی جز مقاومت نیست و مذاکره و کنار آمدن با آمریکایی‌ها بی‌فایده است.

وی با اشاره به تجربه مذاکره در برجام گفت: مذاکره با غربی‌ها و آمریکایی‌ها راه به‌جایی نمی‌برد و به نفع ملت نیست و تنها چیزی که دشمن را عقب می‌راند مقاومت در عرصه سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و رسانه‌ای است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما