تازه های سایت

کد مطلب: 36186
30. آبان 1397 - 9:26
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام 170 دانش‌آموز دختر دبیرستان‌های شهر نهاوند برای بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور به مدت 3 روز خبر داد.

سرهنگ کامران کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: به مناسبت هفته بسیج تعدادی از بسیجیان دانش‌آموز شهر نهاوند و فیروزان به مناطق عملیاتی جنوب شور اعزام شدند.

وی اظهار داشت: برای دانش‌آموزانی که در زمان جنگ نبودند و برای درک بهتر رشادت‌های رزمندگان اسلام؛ برگزاری اردوها راهیان نور بسیار مفید و اثربخش است، چون انها با دیدن مناطق عملیاتی متوجه می‌شوند که رزمندگان اسلام چه رشادت‌هایی از خود نشان دادند تا یک وجب از خاک کشور در اختیار بیگانگان قرار نگیرد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی‌هایی که با آموزش‌وپرورش انجام‌شده است برگزاری اردوهای راهیان نور غرب و جنوب کشور تا پایان سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه دشمنان درصدد کم‌رنگ کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی و شهدا هستند؛ برگزاری اردوهای جهادی می‌تواند هرچه بیشتر دانش‌آموزان را بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا کند.

کریمی گفت: در این مرحله 170 دانش‌آموز دختر نهاوندی با 4 دستگاه اتوبوس به مدت 3 روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

وی بیان داشت: این دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی والفجر 8، کربلای 4 و 5، شلمچه و دیگر مناطق عملیاتی بازدید می‌کنند و راویان دوران دفاع مقدس نیز در این مناطق، ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام را برای دانش آموزان روایت می‌کنند.

دیدگاه شما