تازه های سایت

کد مطلب: 36177
28. آبان 1397 - 14:56
سرهنگ کریمی فرمانده سپاه نهاوند در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج خبر داد: در هفته بسیج امسال 160 عنوان برنامه در نهاوند اجرا می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی در نشست خبری که به مناسبت ۵ آذر سالروز تاسیس نهاد انقلابی بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها در نقاط مختلف شهرستان آشنایی نسل جوان و نوجوان با آرمان‌های انقلاب ، دوران دفاع مقدس و بسیج است که امروز مورد هجمه و هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.

کریمی افزود: سپاه پاسداران و بسیج در همه عرصه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، نظامی و اخیرا در بحث محرومیت زدایی مناطق محروم وارد عمل شده است.

وی تصریح کرد: در بحث اشتغال نیز حوزه‌های مقاومت و پایگاه‌های بسیج شهرستان نسبت به راه‌اندازی صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا وارد کار شده‌اند.

کریمی افزود: در بحث کاهش آسیب‌های اجتماعی در شهرستان نیز سه منطقه پای قلعه، شیخ منصور و دوخواهران را به عنوان مناطق پایلوت مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح محله پاک انتخاب کرده‌ایم و در این زمینه تلاش‌های برای آگاه‌سازی قشر جوان و نوجوان در معرض این آسیب‌های اجتماعی انجام داده‌ایم و ادارت مربوطه را وارد کار کرده‌ایم.

فرمانده سپاه نهاوند عنوان کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج  جهیزیه کامل به نوعروسان نیازمند شهرستان تهیه شده است و بیش از 750 سبد کالا به خانواده‌های نیازمند شهرستان اهداء شده است.

کریمی افزود: در هفته بسیج امسال نیز به طور نمادین ۵ جهیزیه کامل به نوعروسان شهرستان اهداء می‌شود.

وی بیان کرد: تاکنون گروه‌های جهادی در حوزه‌های مختلف در شهرستان راه‌اندازی شده‌اند که در هفته بسیج 15 گروه جهادی کار خود را آغاز می‌کنند.

کریمی گفت: همچنین در این هفته پنج اکیپ پزشکی برای ویزیت رایگان در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده‌اند که این اکیپ‌ها در هفته بسیج کار ویزیت رایگان و داروی رایگان را برای مردم مناطق شهری و روستاهایی محروم انجام می‌دهند.

وی اظهار داشت: دو خانه عالم نیز در روستای شریف آباد و گره چغا در بخش خزل در این هفته به بهره‌برداری می رسد.

فرمانده سپاه نهاوند در پایان گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام روز پنج شنبه ۱۵ آذر ماه در نهاوند تشییع و در محوطه دانشگاه آزاد به خاک سپرده می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما