تازه های سایت

کد مطلب: 3617
2. آبان 1391 - 7:35
نهاوند - سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور تأمین فضای آموزشی مورد نیاز واحدهای مسکونی مهر نهاوند ملبغ 180 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.
تکلو:
180 میلیون تومان برای احداث فضای آموزشی مسکن مهر نهاوند اختصاص یافت
نهاوند - سایت گرو به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس اداره آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور تأمین فضای آموزشی مورد نیاز واحدهای مسکونی مهر نهاوند ملبغ 180 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تکلو شامگاه دوشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش نهاوند، اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در آینده نزدیک در واحدهای مسکن مهر نهاوند، باید فضای آموزشی مناسب و مورد نیاز در این پروژه ها در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه با فرمانداری نهاوند در خصوص پیش‌بینی فضاهای آموزشی در مسکن مهر مکاتبات متعددی صورت گرفته است، گفت: اگر فضاهای آموزشی لازم در مسکن مهر لحاظ نشود با معضلی جدی در آینده مواجه خواهیم شد.

وی گفت: ارتقا و کیفیت‌بخشی فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و تربیتی با ایجاد زیرساخت‌های لازم، ایجاد زمینه‌های مناسب برای اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فرهنگ‌سازی در بین دانش‌آموزان در زمینه اهمیت تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی در دستور کار سال تحصیلی امسال آموزش و پرورش نهاوند قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند بر برطرف کردن مشکل تخفیف بهای پرداخت گاز مدارس از سوی مسئولان اداره گاز این شهرستان تأکید کرد.

تکلو همچنین گفت: آموزش و پرورش نهاوند در سال تحصیلی جاری با نصب برچسب و ساماندهی سرویس مدارس تمهیدات لازم را برای ایمنی دانش آموزان در نظر گرفته است.

وی افزود: با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستایی و کم بضاعت از محل اعتبارات دولتی، 90 سرویس انتقال دانش آموزان روستایی و کم بضاعت به مراکز آموزشی را بر عهده دارند.

تکلو با اشاره به برگزاری هفته پیوند اولیا و مربیان گفت: با وحدت اولیا و مربیان، پیوند میان مدرسه و خانه شکل میگیرد و از این جهت باید پیوند اولیا و مربیان در سطح جامعه تقویت شود.

وی گفت: انجمن اولیا و مربیان می تواند کمک شایانی در تمام مسائل و مشکلات مدرسه اعم از آموزشی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و پرورشی و حتی مالی به مدیر و معلمان مدرسه داشته باشد.

وی افزود: در سال تحصیلی جدید چهار مدرسه در شهرستان نهاوند مقاوم سازی و دو مدرسه تخریب و باسازی شده است.

دیدگاه شما