تازه های سایت

کد مطلب: 36120
12. آبان 1397 - 9:03
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: راهپیمایی دشمن‌شکن 13 آبان با حضور مردم انقلابی شهرستان نهاوند در 4 منطقه شهرستان نهاوند هم‌زمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام موسی محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری گرو، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از همان روزهای پیروزی انقلاب اسلامی سعی کردند مردم را از انقلاب ناامید کنند ولی مردم همیشه به محکمی پاسخ انها را داده‌اند.

وی اظهار داشت: یکی از روزهای که دشمنان از آن خاطره خوبی ندارند روز 13 آبان است که هرساله مردم ایران در این روز از استکبار جهانی و اقدامات و مواضع آمریکایی‌ها اعلام برائت می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند افزود: در روز 13 آبان دانشجویان پیرو خط امام در اقدامی انقلابی سفارت آمریکا که به مرکزی برای توطئه و نقشه‌کشی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی تبدیل‌شده بود را تسخیر کردند.

وی عنوان کرد: روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی همواره برای دشمنان هراس آفرین بوده است چون درصحنه بودن مردم باعث ناامیدی آمریکایی‌ها شده است.

محبی گفت: در شهرستان نهاوند نیز همانند هرسال مردم با حضور پرشور خود دشمنان را ناامید می‌کنند و برگ زرینی دیگر در تاریخ پرافتخار این شهرستان انقلابی رقم می‌زنند.

وی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در نهاوند از ساعت 10 صبح از مقابل مسجد جوانان آغاز می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند ادامه داد: راهپیمایان نهاوندی پس از عبور از چهارراه ابوذر و میدان 22 بهمن در میدان امام خمینی (ره) تجمع می‌کنند و برنامه‌های اصلی این روز آغاز می‌شود.

وی بیان داشت: در این مکان راهپیمایان از سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه و ناصری فرماندار نهاوند استفاده می‌کنند و بیانیه پایانی نیز قرائت می‌شود.

محبی گفت: علاوه بر شهر نهاوند در بخش‌های خزل، گیان و زرین‌دشت نیز از ساعت 10 صبح راهپیمایی با حضور مردم ولایتمدار این بخش‌ها شروع می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما