تازه های سایت

کد مطلب: 36114
10. آبان 1397 - 8:41
فرماندار نهاوند گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روز 13 آبان خاطره خوشی ندارند چون مردم عزیز ایران اسلامی در این روز دشمنان را ناامید کردند و امسال نیز با حضور پرشور خود حماسه می‌آفرینند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان در نهاوند گفت: این مراسم هرسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزارشده و هرسال افتخاری بر افتخارات ملت بزرگ ایران افزوده‌شده است و امسال نیز باشکوه‌تر برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: ترامپ و نظام سلطه خاطره خوبی از این روز ندارند و در این روز اتفاقاتی افتاده است که سنگ بنای حوادث افتخارآمیز بعد از انقلاب است.

فرماندار نهاوند افزود: تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، گرامیداشت شهدای دانش‌آموز در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ مهم‌ترین حوادث این روز است که باید گرامی داشته شود.

وی عنوان کرد: امسال مراسم 13 آبان با توجه به دشمنی علنی دشمنان انقلاب پرشورتر و باشکوه‌تر برگزار می‌شود چون این روز بخشی از تاریخ ما است و بسیاری از توفیقات به‌دست‌آمده را مدیون این روز هستیم.

ناصری ادامه داد: دشمنان ایران اسلامی به رهبری ترامپ می‌دانند که استکبار و نظام سلطه بیشترین ضربه‌ها را از ۱۳ آبان و نسل جوان ایران اسلامی خورده است.

وی گفت: مردم عزیز ایران شیطنت‌های آمریکایی‌ها و نظام سلطه را با موفقیت پشت سر گذاشته است و از این به بعد هم با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت و آن‌ها را ناامید می‌کند.

فرماندار نهاوند افزود: دشمنان باید بدانند انتخاب این روز به‌عنوان روز شروع دور جدید تحریم‌ها، بازهم برای آن‌ها شکستی دیگر در پی خواهد داشت و به‌روز افتخارآمیز دیگری برای ملت ایران تبدیل خواهد شد.

وی بیان داشت: روز ۱۳ آبان روز خفت و خواری نظام سلطه است و نظام سلطه خاطره خوشی از این روز ندارد.

ناصری گفت: روز ۱۳ آبان یادآور حوادث مهمی است که در شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی و بیرون راندن مظهر استکبار یعنی آمریکا از ایران نقش اساسی داشته است.

وی بابیان اینکه روز 13 آبان به‌عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی شناخته می‌شود، گفت: با توجه به‌عنوان این روز، حضور دانشجویان و دانش آموزان در کنار سایر اقشار جامعه در این روز نمادی از وحدت همه اقشار در مقابل استکبار جهانی خواهد بود.

امسال نیز همچون سال‌های گذشته در ۴ نقطه شهری نهاوند، برزول، گیان و خزل راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم رأس ساعت ۱۰ صبح در مسیرهای مشخص‌شده برگزار خواهد شد و در نهاوند نیز از مقابل مسجد جوانان به سمت میدان امام خمینی (ره) شروع می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مغیثی امام‌جمعه و ناصری فرماندار نهاوند سخنرانان این مراسم خواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما