تازه های سایت

کد مطلب: 36095
5. آبان 1397 - 8:59
فرماندار نهاوند گفت: 4 موکب در مناطق مختلف نهاوند ایجاد شده که روزانه بیش از 10 هزار صبحانه، نهار و شام در این موکب‌ها به زائران اربعین داده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری گفت: موکب قمر بنی هاشم فیروزان که هر ساله ۱۰ روز مانده به اربعین حسینی فعالیت خود را آغاز می‌کند روزانه بیش از ۳ هزار غذای نذری بین زائران عتبات عالیات توزیع می‌کند.

وی با اشاره به قرار گرفتن نهاوند و فیروزان در مسیر عبور زوار عتبات عالیات، گفت:: ایجاد موکب‌ها نقش مهمی در تقویت فضای معنوی و فرهنگی برای زائران دارد.
 
فرماندار نهاوند افزود: در کنار پذیرایی در هر موکب نیرو‌ها و پایگا‌های فوریت‌های پزشکی، آتش نشانی، پلیس راه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی مهیا شده است.
 
وی به ایجاد مکان‌هایی برای اسکان موقت و اضطرای زائران در فیروزان خبر داد و افزود: ۳ مکان اسکان در روستای کهریز و ۲ مکان در داخل شهر فیروزان با امکانات کافی ایجاد شده که تاکنون ۳۰۰ زائر اربعین که عمدتا خانواده بودند در آن‌ها اسکان داده شده اند.
 
 ناصری افزود: خدمات شبانه روزی این‌موکب‌ها تا ۳ روز پس از پایان مراسم اربعین هنگام برگشت زوار از زیارت کربلا با تمام امکانات ادامه دارد.

دیدگاه شما