تازه های سایت

کد مطلب: 36091
3. آبان 1397 - 8:46
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند از برگزاری همایش «یاوران وقف» و غباروبی امامزاده محمد(ع) در این شهرستان همزمان با دهه وقف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام فیض‌اله اسدپور با اشاره به اینکه ۱۵ آبان‌ماه آغاز دهه وقف است، اظهار کرد: این مجموعه همزمان با این ایام برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: دیدار با امام جمعه، فرماندار، خانواده شهید و یکی از واقفین شهرستان، سخنرانی رئیس اداره اوقاف نهاوند پیش از خطبه‌های نماز جمعه و برپایی یک ایستگاه صلواتی در مصلی از جمله برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.
اسدپور از برگزاری نشست تخصصی با حوزه علمیه، بازاریان و یکی از هیئات مذهبی شهرستان، به صدا درآمدن زنگ وقف در مدرسه موقوفه حاج خدارحم و اجرای نیات در سه حوزه کمک به مدارس، مساجد و بیماران خبر داد.
رئیس اداره اوقاف نهاوند ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع وقف در مدارس شهرستان، برگزاری همایش یاوران وقف و غباروبی و عطر افشانی امامزاده محمد(ع) از دیگر برنامه‌های دهه وقف است.
وی بیان کرد: به مناسبت اربعین حسینی، مراسم عزاداری در بیشتر بقاع متبرکه شهرستان برگزار خواهد شد، مراسم عزاداری رحلت رسول اکرم(ص) نیز در امامزاده ابراهیم نهاوند برگزار خواهد شد.
به نقل از روابط عمومی اداره اوقاف استان، به همت آستان مقدس شاهزاده محمد و با محوریت اداره کل اوقاف استان همدان اولین موکب در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان در مرز میرجاوه برای زائران شیعه پاکستانی بر پا شده است.
اولین محموله از آستان شاهزاده محمد(ع) نهاوند شامل یک تریلر انواع مواد خوراکی شامل سیب، سیب‌زمینی، خشکبار، آب‌معدنی برای توزیع در مرز میرجاوه ارسال‌شده است.
انتهای پیام/

دیدگاه شما