تازه های سایت

کد مطلب: 36058
22. مهر 1397 - 8:44
فرماندار نهاوند گفت: مدیر بانکی که دغدغه اشتغال ندارد و به خودش اجازه نمی دهد برای رفع مشکلات مردم در جلسه حضور پیدا کند، جای او در نهاوند نیست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در بیست و یکمین کارگروه اشتغال شهرستان نهاوند گفت: امروز همه باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند و در ین زمینه مسئولیت پذیر باشند.

وی اظهار داشت: همه باید برای ایجاد اشتغال تلاش کنند و کار فرمانداری تنها نیست و همه باید پای کار باشند.

فرماندار نهاوند افزود: مدیر بانکی که در نهاوند دغدغه اشتغال ندارد؛ جایی در این شهرستان ندارد.

وی درباره غیبت برخی از روسای بانکها در جلسه اظهار داشت: مدیر بانکی که به خودش اجازه نمی دهد برای رفع مشکلات مردم در جلسه حضور پیدا کند، جای او در نهاوند نیست.

فرماندار نهاوند خطاب به مدیر بانک کشاورزی گفت: این بانک نفس شورای اشتغال نهاوند را گرفته است.

وی ادامه داد: اگر به جای بانک کشاورزی از بانک دیگری استفاده می کردیم دو برابر این‌ مبلغ پرداخت می شد.

ناصری گفت: این وضعیت اصلا قابل قبول نیست و باید بانک کشاورزی سریعا این موارد را بررسی و مشکلات پرونده ها را حل کند چون بیشترین اعتبار ما نزد بانک کشاورزی است که باید برای جذب آن تلاش شود.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: الان یک اعتباری جایگزین شده است که اگر جذب نشود برگشت خواهد خورد و به جای دیگری منتقل میشود بنابراین باید همه تلاش کنند و دغدغه داشته باشند.

وی بیان کرد: اولویت کار همه ی مسئولین، خدمت به مردم است پس اگر مدیری به جلسه ای دعوت می شود دستور کار همه ی ما رفع معضلات و مشکلات مردم است وگرنه قصد تلف کردن وقت شخصی را نداریم.

ناصری گفت: همه باید تلاش کنیم تا بیکاری را که چهره شهرستان را هم خراب کرده کاهش دهیم و این مهم جز با حمایت و همدل بودن همه ارگان‌ها و مردم میسر نخواهد بود.

فرماندار نهاوند در ادامه افزود: بانکها باید از پرداختی های هر هفته خود در جلسه بعد گزارش دهند و اگر مشکلی هم هست بگویند تا حل شود چون این وضعیت پرداخت ها اصلا مناسب نیست.

وی در ادامه گفت: مدیران دستگاه های اجرایی نیز همکاری نمی کنند و خیلی از مردم به دستگاه ها مراجعه می کنند و سرگردان میشوند و هر کارمندی برای خودش مدیر شده است.

ناصری اظهار داشت: با وجود دستور رئیس ادارات ولی برخی کارشناسان دستور را اجرا نمی کنند و خودسر عمل می کنند که این مدیران باید مجموعه را با خود هماهنگ کنند و هیچ کس حق سرگردان کردن مردم را ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما