تازه های سایت

کد مطلب: 36047
20. مهر 1397 - 19:35
فرمانده انتظامی نهاوند از کشف ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی در جمع خبرنگاران نهاوند در تشریح عملکرد هفته نیروی انتظامی در این شهرستان، گفت: خوشبختانه مجموعه انتظامی شهرستان نهاوند با رصد اطلاعاتی و اقدامات شبانه‌روزی طی یک هفته گذشته در راستای ایجاد نظم و امنیت عملکرد شاخصی در شهرستان داشته است.

وی با اشاره به دستگیری بزرگ‌ترین سارق گردوی نهاوند که با یک دستگاه خودرو پژو اقدام به سرقت گردوهای سطح شهرستان می‌کرد، گفت: این متهم پس از دستگیری به ۶ فقره سرقت گردو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه از کشف ۶۷۰ کیلوگرم روغن نباتی خوراکی بدون تاریخ در بازدید و بازرسی از مغازه‌ها و واحدهای صنفی خبر داد، و گفت: در این رابطه ۲ نفر نیز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در هفته نیروی انتظامی بیش از ۸۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان نهاوند کشف و ۳۰ معتاد نیز دستگیر شدند.

ساکی از کشف ۵۵ فقره سرقت و دستگیری ۱۹ سارق در سطح شهرستان خبر داد و گفت: بیشترین کشف سرقت‌ها در حوزه برج (خانه باغ‌ها) بوده است.

وی افزود: در این هفته ۳۰ فقره پرونده برای متهمین تشکیل و به مقامات قضایی تحویل داده شد و ۲۰ مورد بازرسی از منازل هم انجام‌شده است.

فرمانده انتظامی نهاوند در ادامه از جمع‌آوری ۲۱ قلیان در مراکز عمومی خبر داد و گفت: ۸۲۱ عدد قرص روان‌گردان کشف و ضبط شد.

وی برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی، اجتماعی، فرهنگی، مذهبی، آموزشی را از دیگر برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در نهاوند عنوان کرد و افزود: در این هفته بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف توسط پلیس نهاوند اجراشده است.

دیدگاه شما