تازه های سایت

کد مطلب: 36024
13. مهر 1397 - 13:45
فرمانده سپاه نهاوند در پیامی از حضور پرشور و گسترده بسیجیان نهاوند در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ کامران کریمی فرمانده سپاه نهاوند در پیامی از حضور حماسی و پرشور بسیجیان شهرستان نهاوند در رزمایش 20 هزارنفری اقتدار عاشورایی استان همدان تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام فرمانده سپاه نهاوند به این شرح است:

  بسم‌الله الرحمن الرحیم

بار دیگر بسیجیان همیشه درصحنه و جان‌برکف شهرستان نهاوند هم‌زمان با اجرای رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان حضرت محمد رسول‌الله (ص) ۲ در سراسر کشور با حضور حماسی خود نشان دادند که پشتیبان انقلاب اسلامی و مطیع امر رهبر معظم انقلاب هستند.

این حضور گسترده و 2 هزارنفری بسیجیان نهاوند در رزمایش 20 هزار نفری استان همدان برای دوستداران انقلاب اسلامی نشان‌دهنده امیدواری و نشاط و برای استکبار جهانی و دشمنان کشور یاس و ناامیدی را به همراه داشت.

این حضور نشان داد که مردم عزیز و همیشه درصحنه شهرستان نهاوند باوجود تمامی مشکلات و جنگ روانی دشمن همچنان بر آرمان‌های انقلاب اسلامی باقدرت و وحدت ایستاده‌اند و این مسیر را تا پیروزی ادامه خواهند داد؛ لذا این‌جانب تقدیر و تشکر و ارادت خالصانه‌ام را نسبت به عموم بسیجیان عزیز و گردان‌های حاضر در رزمایش که با حضور گسترده و پرشور و خردمندانه و وحدت‌آفرین خود، برگ زرین دیگری بر دفتر تاریخ حماسه‌ساز شهرستان نهاوند افزودند؛ تقدیم می‌کنم.

همچنین از باب لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق از مساعدت‌ها و همراهی‌های امام‌جمعه، نماینده، فرماندار، طلاب و روحانیون، بخشداران و شهرداران، نیروی انتظامی و پلیس راهور، مسئول پایانه‌ها و حمل‌ونقل، هیئت‌امنای مساجد و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان و عموم مردم ولایتمدار نهاوند و به‌ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه که در پوشش و انعکاس اخبار رزمایش و در هرچه باشکوه‌تر برگزار کردن این حماسه به‌یادماندنی مساعدت و همکاری نمودند کمال تقدیر و تشکر رادارم.

سرهنگ پاسدار کامران کریمی فرمانده سپاه پاسداران شهرستان نهاوند

انتهای پیام/

دیدگاه شما