تازه های سایت

کد مطلب: 36020
12. مهر 1397 - 7:15
فرمانده سپاه نهاوند از اعزام 2 هزار نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند برای شرکت در رزمایش 20 هزارنفری اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) در استان همدان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،سرهنگ کامران کریمی بامداد امروز در حاشیه اعزام این نیروها گفت: رزمایش 20 هزارنفری استان همدان امروز با حضور اقشار مختلف بسیجیان از سراسر استان همدان در استادیوم قدس همدان برگزار می‌شود که نمایشی از اتحاد و اقتدار بسیجیان است.

وی افزود: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول‌الله امسال باشکوه خاصی در چندین مرحله در شهرستان نهاوند اجرا شد که آخرین مرحله این رزمایش حضور گسترده در مراسم امروز همدان است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در مراحل قبلی این رزمایش برنامه‌های بسیار خوب و اثرگذاری در بخش محرومیت‌زدایی با برگزاری اردوهای جهادی اجرا شد که برکات زیادی به دنبال داشت.

کریمی گفت: اجرای مانور خودرویی در سطح شهر و حضور گردان‌های رزمی در مرحله بعدی این رزمایش به‌صورت بسیار خوبی در شهرستان نهاوند اجرا شد.

وی گفت: در آخرین مرحله این رزمایش نیز بر اساس سهمیه‌ای که به شهرستان نهاوند داده شد، تعداد 2 هزار نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند به همدان منتقل شدند تا در رزمایش 20 هزارنفری استان همدان شرکت فعالی داشته باشند.

در ادامه گزارش تصویری اعزام بسیجیان نهاوند به استان همدان را مشاهده می‌کنید

دیدگاه شما