تازه های سایت

کد مطلب: 36011
9. مهر 1397 - 8:47
فرمانده انتظامی نهاوند از به‌کارگیری توان نیروی انتظامی، سپاه و بسیج برای تأمین امنیت محورهای جاده ای نهاوند خبر داد و گفت: کامیون داران در امنیت کامل می توانند از جاده ها عبور کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ احمد ساکی از آخرین جزئیات دستگیری ۴ عامل حمله به کامیون‌های باری در حال تردد در محورهای شهرستان سخن گفت و افزود: روز گذشته ۴ نفر اخلال‌گر نسبت به ایجاد رعب و وحشت و آسیب رساندن به کامیون‌های عبوری در یکی از محورهای شهرستان اقدام کردند که پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیس؛ عوامل انتظامی شهرستان موفق به دستگیری این افراد شدند.

وی با اشاره به اینکه هر ۴ نفر این افراد اهل و ساکن نهاوند و دو نفر از آنها راننده هستند، گفت: در پی دستگیری این افراد ۱۲ نفر شاکی برای تشکیل پرونده به مراجع انتظامی شهرستان مراجعه کردند.

فرمانده انتظامی نهاوند به انجام اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی سردسته این افراد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با توجه به همکاری و حمایت‌های دادستان شهرستان؛ نیروی انتظامی به همراه سپاه ناحیه نهاوند و برادران بسیج مسئولیت تأمین امنیت محورهای شریانی شهرستان را به عهده‌دارند.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر هیچ مشکلی در محورهای شهرستان در این خصوص وجود ندارد، گفت: کامیون داران در صورت مواجهه با چنین مواردی در حوزه استحفاظی شهرستان باید بلافاصله با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس حاصل کنند تا نیروها وارد عمل شوند ضمن اینکه پلیس نیز آمادگی بدرقه کامیون داران در مواقع نیاز را دارد.

ساکی در پایان هشدار داد: هر فردی که بخواهد با اقدامات این‌چنینی امنیت شهرستان و کشور را تحت‌الشعاع قرار دهد به‌شدت مجازات خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما